Найвідвідуваніші інтернет-магазини серпня 2021 року

29.09.2021
10149

У цей рейтинг магазинів потрапляють інтернет-магазини і маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, з щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - SimilarWeb, у безкоштовній версії. За словами учасників ринку, дані веб-сайту відображають загальну динаміку ринку.

Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазині і не бачите його в рейтингу, напишіть його назву і домен на електронну адресу редакції:info@retailers.ua


 

Відвідуваність (див. графік 1). Перше місце у рейтингу в серпні зайняв маркетплейс Rozetka - rozetka.com.ua (40,12 млн сеансів). На другому місці кілька місяців поспіль знаходиться інтернет-магазин "Епіцентр" - epicentrk.ua (9,93 млн сеансів). На третьому місці маркетплейс "Алло" - allo.ua (5,73 млн сеансів). Далі слід Makeup - makeup.com.ua (5,36 млн сеансів). П'ятірку замикає "Аптека 911" - apteka911.ua (4,53 млн відвідувань). Варто відзначити, що п'ятірка лідерів, у порівнянні з липневим рейтингом, не змінилася.

Найбільше зростання показника відвідуваності в серпні у: онлайн-магазину турецького рітейлера LC Waikiki - lcwaikiki.ua- на 40,98%, у онлайн-магазину дитячого одягу Zironka - zironka.ua - на 33,93%, у онлайн-супермаркету продуктів Cooker - cooker.net.ua - на 25,37% і у онлайн-магазину меблів MebelOk - mebelok.com - на 23,97%.

Найбільше падіння трафіку в серпні у: "Ашан" - на 19,98%, Dok.ua (інтернет-магазин автозапчастин) - 17,96%, Sportmaster - на 16,56% і у Love&Live (онлайн-магазин жіночого та чоловічого одягу ) - на 15,29%.

Час (див. графік 2). Найбільше часу інтернет-користувачі в серпні провели на сайті Bonprix - 9,56 хвилин. На другому місці Leroy Merlin (піднявся з 7-го місця у липні) - 9,03 хвилин, на третьому - LC Waikiki - 8,23 хвилин. Найменше часу користувачі провели на сайті Dok.ua - 0,56 хвилин.

Кількість сторінок (див. графік 3). На першому місці за кількістю сторінок у серпні онлайн-магазин "Сільпо" з результатом 13,47, на другому місці - LC Waikiki (13,17). На третьому - Zironka (11,43), на четвертому - Answear (10,41), який опустився з першого місця у липні. Замикає п'ятірку - Bonprix (10,14), який опустився з другого місця у липні.

Графік 1

 

Графік 2

 

Графік 3

 

Автор: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.