Дослідження Visa Back to Business: 44%споживачів не будуть здійснювати покупку, якщо відсутній безконтактний спосіб оплати

28.09.2021
2673

Фото: Журнал "Бизнес"

Платіжна компанія Visa оприлюднила результати дослідження Visa Back to Business, проведеного серед представників малого та середнього бізнесу. Згідно з яким 68% представників малого та середнього бізнесу повідомили, що коронакриза назавжди змінила фінансовий ландшафт бізнесу.


 Результати дослідження підкреслюють економічні можливості, які полягають у поєднанні малих і середніх підприємств, спільнот і технологій:

  • Малий та середній бізнес  як і раніше працює для виправдання очікувань споживачів: 74% малих і середніх підприємств у всьому світі чекають, що клієнти будуть продовжувати віддавати перевагу безконтактним платежам. 40% опитаних назвали безконтактні платежі серед основних інвестицій, необхідних для задоволення вимог і очікувань клієнтів.

  • Безконтактний спосіб оплати як конкурентна перевага: 44%споживачів кажуть, що вони не стали б робити покупки у магазині, який пропонує тільки способи оплати, що потребують контакту з касиром або загальним пристроєм.

  • Пріоритет безпеки в онлайні: рік назад всього 17% малих і середніх підприємств США почали продавати продукти або послуги в Інтернеті вперше під час COVID-19, а тепер 57% очікують, що вони будуть продовжувати робити це в наступні три місяці.Перехід в онлайн супроводжується новими викликами, серед яких основними проблемами є: конфіденційність і безпека даних (33%), вартість інвестицій у цифрову інфраструктуру (31%) і скорочення особистих контактів з клієнтами (30%).

  • Можливості для нового класу цифровізувати МСБ: у той час як 54% малих і середніх підприємств відзначили, що минулий рік був важким для їх бізнесу, 46% (у порівнянні з 38% на листопад 2020 року) розглядали його як можливість. Серед тих, хто розглядав 2020 рік як можливість, 37% було зосереджено на нових продуктах і 34% – на розширенні каналів продажів, водночас 23% почали абсолютно новий бізнес.

Дослідження Visa Back to Business: 5-е видання було проведено компанією Wakefield Research з 15 по 28 червня 2021 року серед 2250 власників малого бізнесу в компаніях зі менш ніж 100 співробітників у Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі, Об'єднаних Арабських Еміратах і США. Опитані споживачі з 1000 дорослих у віці 18+ у США і 500 дорослих у віці 18+ у Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі та Об'єднаних Арабських Еміратах.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.