Близько 10% відвідувань онлайн-магазинів у II кварталі надходили з соціальних мереж

27.09.2021
2197

Фото: RemDesign

У другому кварталі 2021 року близько десятої частини (8,9%) відвідувань сайтів онлайн-магазинів надходили з соціальних мереж, у порівнянні з 6,6% у третьому кварталі 2019 року. Про це повідомляє Sostav.ua з посиланням на WARC


 Згідно зі  світовими даними  індексу покупок Salesforce, соціальні мережі стають усе важливішим джерелом клієнтів для онлайн-продавців.

Якщо розглядати відвідування сайтів цифрової торгівлі з планшета, 16% походять з соціальних мереж, що майже вдвічі більше ніж у третьому кварталі 2019 року. Для мобільних пристроїв 11,6% трафіка надходять з соціальних мереж.

Вартість реклами у соціальних мережах і на платформах електронної торгівлі стрімко зростає, і це може спричинити труднощі для рекламодавців, які займаються торгівлею онлайн. 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.