Comfy провів Live-стрім шопінг. Аудиторія склала 3700 осіб

15.12.2021
4120

Скриншот: Youtube/Comfy

Ритейлер Comfy спільно з виданням AIN за підтримки компанії Lego провели 10 грудня 2021 спільний YouTube-стрім, у рамках якого відбувся продаж товарів у прямому ефірі. У компанії поділилися наслідками заходу.


Ефір тривав безперервно майже 10 годин. Загальна вартість проданих під час стримування товарів та додаткових сервісів склала понад 1 млн грн. А трансляцію переглянули 3 700 людей.

Під час ефіру учасники стріму збирали набір Lego Technic Бульдозер Cat D11 на пульті керування із 3854 деталей.

Одночасно зі збіркою проходили продажі гаджетів, серед яких були три ігрові консолі Sony PlayStation 5, фени Dyson, смартфони iPhone 13 Pro та Pro Max, ноутбуки Apple MacBook Air з процесором M1 та набори Lego Technic, а разом з ними і додаткові сервіси для гаджетів та інші товари різних категорій.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.