Повна програма OmniForum2021

21.09.2021
772

 

 

Дата: 24 вересня 2021, з 9:30 до 17:00

Місце: Київ, вул Антоновича, 52, конференц-хол ДЕПО

Формат: Офлайн + доступ до відеозаписів доповідей і презентаційним матеріалами

Гості: 20 спікерів, два конференц-зали, виставка, 100 компаній, 200 гостей

Квитки: https://2event.com/events/1862351#/

Бонус для гостей: 28 вересня пройде екскурсія Store tour по інноваційним магазинах Києва


 

Програма основного залу

9:00-9:30 Збір гостей, вітальна кава

9:30-11:00 Панельна дискусія за участю лідерів омніканального рітейлу: Focus on customer

Наталя Байдан, СЕО «Планета кіно»

Олександр Пащенко, виконавчий директор мультиканального роздробу «Алло»

Максим Біляк, СЕО Hubber

Андрій Труш, директор департаменту діджитал-маркетингу «Епіцентр К»

Модератор дискусії: Юлія Белінська, СЕО Retailers

11:00-11:30 Перерва на каву

11:30-12:00 Олексій Пащенко, CISO групи компаній «ФОКСТРОТ» та Олексій Севонькін, BDM Octava Defence: «Як підвищити кіберстійкість в рази з мінімальним навантаженням на бізнес. Досвід групи ФОКСТРОТ »

  • З якими кіберзагрозами зіштовхується омніканальний рітейлер
  • Чому технічних засобів захисту недостатньо
  • Як виміряти надійність системи кіберзахисту
  • Security Operational Center - найкоротший шлях до досягнення кіберстійкості.

12:00-12:30 Олексій Сапунко, Chief Digital Officer INTERTOP: "Від" цегли "до технологічної фешн-платформі"

  • Що таке omnichannel INTERTOP сьогодні: роздріб, e-commerce, маркетплейс
  • Під капотом бізнесу: еволюція ІТ-системи від цегляного роздробу до найбільшого гравця в e-commerce fashion
  • Команда - ключовий фактор цифровий трансформації. Як працюють крос-команди в INTERTOP

12:30-13:00 Засновник і CEO компанії Deus Robots (роботизовані рішення для логістики) Павло Пикулин: "Роботизація складських бізнес-процесів"

  • Склади майбутнього вже сьогодні
  • Чим вигідна роботизация складу?
  • Переваги та перспективи роботизації складів.

13:00-13:30 Панельна дискусія за участю спікерів «Діджіталізація рітейлу - хайп чи реальність?»

13:30-14:30 Обід

14:30-15:00 Андрій Курський, CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua: "Чого хоче споживач? Топ купівельних трендів 2021 року"

  • Які категорії товарів користуються найбільшим попитом серед клієнтів Zakaz.ua
  • Аналітика портрета цільової аудиторії, як вона змінилася після пандемії
  • Статистика по регіонах за 2021 рік

15:00-15:30 Олександр Назарук, начальник сектора B2B-продажів "Київстар" «Big Data для рітейлу: як рости і заробляти більше»

  • на якому етапі розвитку Retail потрібна big data і для чого
  • як великі дані допомагають зрозуміти, хто ваш клієнт і де його знайти
  • як знайти таке місце для торгової точки, щоб у ній завжди був високий потік клієнтів
  • як «влучитии» рекламою у потрібного клієнта і при цьому економити
  • як утримувати існуючих клієнтів і залучати нових

15:30-16:00 Дмитро Стрельчин, Chief Digital Officer у Decathlon: "Досвід побудови омніканальной моделі Decathlon"

  • Click and Collect & Drive Through -
  • RFID і Найшвидші каси самообслуговування -
  • Multistore Picking -
  • Мобільний додаток, який допомагає магазинам продавати більше і витрачати менше
  • Омніканальний маркетинг і комунікація
  • Омніканальний персонал

16:00-16:30 Владислав Савченко, засновник Foodex24: "Доставляючи якість. Сучасні технології управління ланцюжком поставок"

  • Сучасні рішення для планування ланцюгів поставок;
  • Передові методи контролю за виконанням ланцюгів поставок;
  • Перспективи і методи оптимізації логістики в онлайн-рітейлі.

16: 30-17: 00 Панельна дискусія за участю спікерів

Програма залу «Великі ідеї сервісних компаній»

11:30-12:00 Іван Микуляк, засновник GeoDesign.info: «Звичайні і несподівані фактори локацій, що впливають на товарообіг у рітейлі»

12:00-12:30 Ігор Панівко, генеральний директор Konica Minolta Україна: «Перехід на робоче місце майбутнього»

  • Трансформація робочого простору у нову нормальність
  • Цифрове робоче місце. Нові можливості для роботи
  • Перехід додатків для бізнесу у хмару
  • Як працівники стають творцями?

12:30-13:00 Дмитро Романюк, співзасновник Novait: «Мовна аналітика. Практичні приклади застосування у рітейлі »

  • Про концепцію мовної аналітики і областях її застосування
  • Записи діалогів face to face - технологічні складнощі і їх рішення
  • Аналітика омніканальних взаємодій для поліпшення клієнтського досвіду
  • Мовна аналітика звернень у соціальних мережах.

14:30-15:00 Володимир Лещенко, Getpin: "Карти і відгуки, соцмережі і месенджери. Як приборкати хаос і автоматизувати процес управління комунікацією з клієнтами "

  • Getpin - це SaaS рішення, що допомагає бізнесу підвищити кількість клієнтів і рівень їх задоволеності через автоматизацію управління онлайн присутністю і каналами підтримки.
  • Проблема: неналаштована комунікація і висока вартість підтримки розрізненими точками контакту з користувачами на сторонніх онлайн-платформах (карти, месcенджери, соц. Мережі).
  • Рішення: хмарний інструмент, що надає бізнесу можливість більш ефективного і цілісного спілкування з клієнтами у різних каналах в одному інтерфейсі.

15:00-15:30 Анна Комарова, керівник сервісу «Вчасно.Касса»: «Електронний чек - впроваджувати не можна відкладати»

  • Програмні РРО - рік на ринку
  • Рідна зрозуміла залізна каса VS каса у хмарі
  • Як визначити, яка каса для вашого бізнесу максимально ідеальна
  • Новинки на ринку хмарних сервісів, пов'язані з електронними чеками


 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.