Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі Tesco і Sainsbury's можуть знизитися на 4% через онлайн-сервіси доставки продуктів
Фото: GETTY
Біржові аналітики Berenberg Bank прогнозують, що британські продуктові рітейлери Tesco, Sainsbury's і Marks & Spencer ризикують втратити сотні мільйонів фунтів стерлінгів на продажах через компанії, які займаються швидкою доставкою продуктів. Про це повідомляє Charged Retail.
Зростання продажів таких компаній, як Getir, Weezy, Dija і Zapp, які обіцяють доставити продукти покупцям всього за 10 хвилин, призведе до канібалізації великих мереж.
«Marks&Spencer, Tesco і Sainsbury's можуть зіткнутися з найбільшим ризиком канібалізації» — вважають аналітики Berenberg, які передбачали, що продуктові гіганти можуть втратити 4%, 3% і 2% від загального обсягу продажів, відповідно, якщо «нічого не робитимуть». Найбільше втратять мережі магазинів товарів повсякденного попиту, адже у них набагато вище маржа при високій вартості оренди.
Згідно з прогнозами брокерів, до 2025 року індустрія швидкої доставки продуктів може вирости до £4,4 млрд ($6,02 млрд). Також відзначається, що покупці готові витрачати приблизно на 20% більше на продукти, доставлені до будинку протягом 15 хвилин.
Останнім часом деякі роздрібні торговці, такі як Tesco, запустили свої власні служби швидкої доставки, щоб прямо конкурувати з сервісами. Інші, такі як Waitrose, Co-op і Aldi, вирішили співпрацювати зі сторонньою фірмою Deliveroo. Експерти попередили, що друге — це небезпечна стратегія, оскільки «отримання агрегаторами даних про клієнтів допомагає їм у подальшому перейти до конкурента».