Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Tesco закриває мережу дискаунтерів Jack`s у Великобританії, не витримавши конкуренції з Aldi та Lidl
Фото: Retail Gazette
Tesco закриває свої дискаунтери Jack’s менш ніж через чотири роки після запуску, повідомляє The Guardian. Мережа магазинів низьких цін була створена для конкуренції із Aldi та Lidl.
Перші дискаунтери Jack’s, які отримали назву на честь засновника супермаркету Джека Коена, були відкриті у вересні 2018 року в Чаттерісі у Кембриджширі та Іммінгемі у Лінкольнширі. Тоді ритейлер обіцяв надати покупцям "найдешевші ціни у місті». Ритейлер стверджував, що помітив прогалину на ринку для покупців, які хотіли мати «менші, простіші» магазини, де продається більше британських продуктів.
Щоб зменшити витрати, магазини дотримувались такого плану, як і магазини німецьких дискаунтерів: товари були складені на піддонах на підлозі, а не на полицях, а також обіцяли товари для дому зі знижкою. Майже три чверті (70%) продуктів продавалися під ТМ Jack’s.
Материнська компанія мала амбітні плани розширення мережі, і спочатку планувала відкрити від 10 до 15 магазинів протягом перших шести місяців після запуску. Але зрештою Tesco відкрила лише 13 магазинів Jack’s. Тепер шість торгових точок будуть перетворені у супермаркети Tesco, а решта будуть закриті назавжди. Щоб по-справжньому конкурувати з дискаунтерами, потрібні було відкрити сотні магазинів, а не лише 13, що вимагає великих інвестицій, стверджує засновник консалтингової компанії Shopfloor Insights, Брайан Робертс. Тим часом Tesco показав, що може протистояти Aldi і Lidl, оприлюднивши результати за третій квартал. Згідно з даними Kantar, Tesco має найвищу частку ринку за чотири роки.
Виконавчий директор компанії у Великобританії та Ірландії Джейсон Террі каже, що зміни зроблять Tesco більш ефективним, щоб ритейлер міг повторно інвестувати заощадження у речі, які мають значення для клієнтів. Таррі пояснює: «Ми працюємо на висококонкурентному ринку, який швидко розвивається, і наші клієнти роблять покупки по-різному, особливо з початку пандемії».
Найважливішим маркером для клієнтів залишається ціна. Останні дані Kantar за 12 тижнів до 23 січня показали зростання продажів і частки ринку Aldi і Lidl, що сталося вперше з червня минулого року.