У серпні "Наша ряба" змінила брендинг на новий, а через місяць знову повернула старий

16.09.2021
3808

Фото: Depot WPF

У кінці серпня 2021 року "Наша ряба" заявила, що на упаковках з курятиною МХП, буде розміщено напис "Та сама курочка". Зміни обгрунтували тим, що якість важливіша за пакування. Однак через місяць компанія повернула старий брендинг "Наша ряба" і повідомила  про це у Instagram.


 

«За цей місяць ми переконалися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипу. Ми повертаємо ту ж курочку у звичайному вигляді », - відзначили у компанії.

Раніше у своїй колонці Олександр Смірнов, партнер і співвласник Tabasco, назвав  маркетинговий хід компанії "витівкою підлітка" і побажав їй робити "менше різких маркетингових рухів".

Нагадаємо, так виглядав новий брендинг "Нашої ряби":

 

 

 

 

 

 

В останній раз "Наша Ряба" оновлювалася у 2009 році. Тоді замість курки на упаковці з'явився гребінець з назвою бренду.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.