Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У серпні "Наша ряба" змінила брендинг на новий, а через місяць знову повернула старий
Фото: Depot WPF
У кінці серпня 2021 року "Наша ряба" заявила, що на упаковках з курятиною МХП, буде розміщено напис "Та сама курочка". Зміни обгрунтували тим, що якість важливіша за пакування. Однак через місяць компанія повернула старий брендинг "Наша ряба" і повідомила про це у Instagram.
«За цей місяць ми переконалися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипу. Ми повертаємо ту ж курочку у звичайному вигляді », - відзначили у компанії.
Раніше у своїй колонці Олександр Смірнов, партнер і співвласник Tabasco, назвав маркетинговий хід компанії "витівкою підлітка" і побажав їй робити "менше різких маркетингових рухів".
Нагадаємо, так виглядав новий брендинг "Нашої ряби":
В останній раз "Наша Ряба" оновлювалася у 2009 році. Тоді замість курки на упаковці з'явився гребінець з назвою бренду.