Glovo купує e-grocery стартапи Lola Market в Іспанії і Mercadão у Португалії для розвитку свого підрозділу Q-commerce

15.09.2021
2147

Фото: Getty Images

Glovo купує стартапи по збору та доставці продуктів Lola Market в Іспанії і Mercadão у Португалії. Суми угод не розголошуються. Про це повідомляє Tech Crunch. Мета покупки - розширення можливостей Q-Commerce, яке займається швидкою доставкою. Спеціально під цей план компанія будує безліч дарксторів по всій Європі.


Для Glovo покупка стартапів зміцнить її конкурентну позицію у Європі на "ключових ринках", зазначає Tech Crunch. Підрозділ Q-Commerce "знаходиться на шляху" до досягнення річної валової вартості транзакцій (GTV) більш 300 млн євро у цьому році. Очікується, що до кінця 2022 року ця цифра збільшиться більш ніж у три рази і буде перевищувати 1 мільярд євро. «У нашої довгострокової стратегії розвитку компанії основний фокус завжди зосереджувався на ринках, де ми бачимо впевнені можливості для лідерства і де зможемо побудувати стійкий бізнес. Центральна і Східна Європа - дуже важлива частина цієї стратегії », - каже співзасновник і CEO компанії Glovo Оскар П'єр.

Заснована у 2015 році компанія Lola Market залучила близько 3 млн євро на Crunchbase. Неясно, наскільки зросла португальська компанія Mercadão, заснована у 2018 році. Тим часом Glovo залучив у квітні значну суму у розмірі $528 млн у раунді серії F. З них $208 млн компанія витратила на придбання трьох брендів по доставці їжі у Центральній і Східній Європі. Навесні Glovo оголосила про серію окремих угод з придбання цілого ряду компаній з групи Delivery Hero, ще однією з провідних світових платформ доставки у Центральній і Східній Європі. Glovo придбає foodpanda у Румунії і Болгарії, Donesi у Сербії і Чорногорії, Боснії і Герцеговині та Pauza у Хорватії на загальну суму €170 млн.

  • Нагадаємо, раніше у Glovo заявили про плани розвитку мережі дарксторів в Україні. До кінця серпня у Києві має з'явитися 12 таких локацій. Всього для покриття столиці знадобиться 30 локацій. Інвестиції у розвиток напрямку Q-Commerce в Україні становлять 15 млн EUR. Сюди входить оренда і реновація приміщень. Для того, щоб забезпечити швидку доставку, dark stores повинні покривати 80% міста у радіусі у 2 км від користувача. Але для того, щоб забезпечувати доставку менш ніж за 10 хвилин, радіус покриття має становити до 1 км.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.