Ашан скорочує "гігантоманію". Рітейлер розвиватиме торгові точки у форматі супермаркетів, а також запустить інноваційний формат невеликих магазинів

09.09.2021
4189

Фото: https://www.beg-ing.com/

"Ашан Україна" у найближчі місяці (швидше за все у 2022 році) почне розвивати новий формат магазинів, які будуть повністю інноваційними і діджиталізованими, повідомив на RAU Investment Forum директор з розвитку "Ашан Рітейл Україна" Ігор Ковальов. Також, за словами Ковальова, рітейлер скорочує "гігантоманію" - нові торгові точки, які незабаром буде відкривати рітейлер, за площею будуть близькі до формату супермаркетів, тобто менше нинішніх гіпермаркетів.


Новий формат магазинів за площею буде менше вже існуючих гіпермаркетів "Ашана", але більше торгових точок Pick up Point. На більш детальні питання журналіста Retailers Ковальов не відповів, чи додавши, що "компанія поки не готова презентувати цей формат". Також топ-менеджер додав, що формат буде "найбільш інноваційним і діджиталізованим".

  • На початку 2020 року рітейлер запустив формат торгових точок "Ашан" Pick Up Point "- невеликі за площею, до 100 кв.м, і з обмеженим асортиментом. Особливістю таких торгових точок є те, що асортимент може змінюватися з урахуванням змін потреб клієнта. Це дозволяє зробити логістика - продукти в "Ашан" Pick Up Point доставляються з гіпермаркету "Ашан", який знаходиться поруч.
  • У грудні 2020 року «Ашан» запустив запустив новий сервіс "Ашан Drive" у своєму столичному гіпермаркеті на вул. Берковецька, 6 (поруч з ТРЦ Lavina Mall). На сайті auchan.zakaz.ua можна оформити замовлення, а забрати його на парковці магазину, де покупця чекатиме співробітник "Ашан".

Автор: Олександр Шаріпов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.