Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Walmart буде розвивати власні dark kitchen у США
Фото: Retail Insider
Walmart відкриє свою першу dark kitchen, керовану платформою Ghost Kitchens Brands, в одному з магазинів у штаті Нью-Йорк. Клієнти зможуть замовити доставку і самовивіз страв від 25 брендів, серед яких Cinnabon, Costa Coffee, Cheesecake Factory і Wings of New York.
У рамках партнерства, компанія Ghost Kitchens Brands, з якою співпрацює Walmart, відкриє свої кухні ще у кількох магазинах Walmart у США у найближчі місяці і у 2022 році. Планується, що відкриття відбудеться у Техасі, Каліфорнії, Іллінойсі Джордж і інших штатах.
Розвиток Walmart власних темних кухонь у магазинах США також включає відкриття точок бренду Nathan's Famous - відомої мережі фірмових хот-догів. У партнерстві з Ghost Kitchens Brands до кінця 2021 року Walmart відкриє 100 таких закладів (60 у США і 40 у Канаді), причому більшість з них будуть знаходитися всередині гіпермаркетів рітейлера.
Концепція "темних кухонь" існує вже кілька років, проте вона набрала стрімких обертів під час пандемії COVID-19, коли споживачі частіше обирали доставку готових страв.