Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Онлайн-продажі Walmart у 2021 році зростають у п'ять разів швидше, ніж Amazon - дослідження
Иллюстрация: Financial Times
Згідно з дослідженням Jungle Scout, у 2021 році онлайн-продажі Walmart у порівнянні з Amazon ростуть майже у п'ять разів швидше. Якщо зростання збережеться, Walmart обжене Amazon по онлайн-продажам вже через чотири роки.
Основна причина, по якій споживачі роблять покупки у Walmart - це ціна і близькість до магазинів Walmart, де їх легко повернути, причому 31% вибирають Walmart саме через наявність офлайн-магазинів. Walmart має більше 5000 магазинів у США в порівнянні з Amazon, у якого їх менш 600 (і більше 80% з них - магазини Whole Foods). У середньому за рік понад 95% споживачів у США здійснюють покупки у Walmart, а більше 90% живуть у межах 10 миль від магазину Walmart.
При цьому третина всіх покупців вибирають Amazon через членство Prime і привабливої ціни доставки.
Також за даними дослідження, 35% споживачів роблять покупки на Amazon і не роблять покупки на сайті Walmart. І тільки 9% споживачів здійснюють покупки на сайті Walmart, а не на Amazon. Продукти, які частіше купують на сайті Walmart: бакалія, миючі засоби та ліки, що відпускаються без рецепта. В Amazon частіше купують одяг, вітаміни/добавки, а також товари для краси і особистої гігієни.
Очікується, що у цьому році Amazon отримає більше $468 млрд доходу від онлайн-продажів, а Walmart - $75 млрд.
Кожен з двох рітейлерів використовує свої сильні сторони для зростання e-commerce. Під час пандемії Amazon збільшила свій вантажний авіапарк з 50 до 70 літаків і відкрила центральний вантажний авіаційний вузол у Цинциннаті. Walmart посилив свої позиції у продуктовій категорії, відкривши новий центр мікрофулфілмента, щоб прискорити виконання замовлень, а також розширив функцію самовивозу з магазинів.
У обох рітейлерів є переваги один над одним, що допомогло кожному з них стати великими гравцями в індустрії. Однак, ніхто не може передбачити, чи зможе Walmart заробити більше Amazon або, можливо, обігнати його в e-commerce, відзначає оглядач Forbes. Наприклад, в одному зі звітів JPMorgan цього року, говориться, що до 2022 року Amazon може перевершити Walmart і стати найбільшим рітейлером у США. За словами аналітиків, роздрібний бізнес Amazon у США є найбільш швидкозростаючим у широких масштабах. Сплеск продажів на Amazon під час пандемії допоміг компанії розширити свою частку в онлайні. За оцінками JPMorgan, Amazon збільшила свою частку e-commerce у США до 39% у 2020 році в порівнянні з 24% у 2014 році.