Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Рітейлер "Люксоптика" під час пандемії збільшив базу клієнтів на 39% і відкрив 17 торгових точок
Фото: hollywood.cn.ua
У червні 2020 мережа оптик "Люксоптика", незважаючи на пандемію і локдауни, змогла вийти на заплановані показники, зокрема збільшити онлайн-продажi у чотири рази, наростити базу клієнтів на 39% і відкрити 17 нових магазинів. Про це розповіла маркетинг-директор мережі Віолетта Титаренко під час воркшопу "У битві за покупця. Нові бізнес-моделі у роздробі".
Перший локдаун
Під час першого карантину в 2020 році, "Люксоптика" запропонувала клієнтам на карантині провести тренування зору заочно, тобто потрібно було заходити в Instagram-аккаунт мережі, і приєднуватися до челленджу по клiпанню очима, щоб отримати подарунковий сертифікат. Крім того, рiтейлер запропонував онлайн-перевірку зору і можливість отримати попередній висновок, щоб записатися на діагностику зору в офлайні.
За допомогою спеціальних купонів компанії вдалося залучити 2000 клієнтів (з яких 55% були новими), які зробили покупки на 14,5 млн гривень. Витрати на цю маркетингову акцію склали всього $1000.
Вихід з локдауну
У червні 2020 року розпочався новий період — вихід з локдауну. Тому рітейлер вирішив позиціонувати оптику, як місце продажу сонцезахисних окулярів.
Компанія запустила найбільшу національну рекламну кампанію за всю свою історію, попередньо отримавши знижки на зовнішню рекламу у розмірі 70%. За півтора місяці реклами сонцезахисних окулярів, їх продажі зросли на 60%. За словами Титаренко, саме сонцезахисні окуляри дозволили "Люксоптика" пережити локдаун і до сих пір ця категорія користується величезним попитом серед клієнтів.