Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Опитування: 44% споживачів вважають, що вони не повністю представлені у рекламі
Фото: Depositphotos
Команда YouGov провела опитування по всьому світу, згідно з яким майже дві п'ятих світової аудиторії вважають, що реклама, яку вони бачать, не релевантна для них.
У європейському регіоні, більше половини опитаних споживачів заявили, що вони не мають відношення до реклами, яку бачать. Значна частина дорослого населення США (більше чоловіків, ніж жінок) вважає, що вони не повністю представлені людьми у рекламі (42%). Подібне ставлення зберігається і серед респондентів з Мексики (44%).
Більшість споживачів в Австралії (43%), Гонконгу (38%), Китаї (38%) і Сінгапурі (35%) не відчувають себе представленими у рекламі.
З іншого боку, частка дорослих у ОАЕ та Індії, які вважають, що такі люди, як вони, повністю представлені людьми у рекламі, значно перевищує кількість тих, хто говорить зворотне (34% проти 22% в ОАЕ і 38% проти 21% в Індія).
У дослідженні наголошується, що чим більше споживачів може відноситися до продукту, тим більше у них шансів купити його, і, отже, майже всі компанії та бренди щосили намагаються залучити ширшу аудиторію у певній галузі або регіоні, щоб збільшити його продажу.
Споживачі в усьому світі шукають різноманітності у рекламі, а також хочуть бачити людей схожих на себе. Незважаючи на це бренди можуть підходити до реклами не тільки як до способу продажу продуктів і створення свого іміджу, а й для формування думки і впливу на суспільство.
Фото: Depositphotos