Опитування Klarna: більше 30% споживачів у 2021 році планують витратити на подарунки більше, ніж у 2020 році

05.10.2021
2709

Фото: Depositphotos

Споживачі і рітейлери вже почали готуватися до майбутнього святкового сезону, який, за прогнозами, почнеться раніше, а також характеризується більш високою купівельною спроможністю у порівнянні з торішнім. За даними Deloitte, витрати у цьому році можуть вирости від 7% до 9%, а тільки онлайн-продажу - від 11% до 15%. У свою чергу, нове дослідження сервісу онлайн-платежів Klarna показало, що більше третини (34%) покупців очікують, що у 2021 році витратять на подарунки більше, ніж у 2020 році. Більше половини (53%) з них планують витратити у середньому на $101 і $500 більше.


 

Крім того, за даними дослідження Klarna:

  • Майже половина респондентів у США (40%) заявили, що планують почати свої святкові покупки у цьому році раніше;
  • 56% покупців планують продовжувати купувати в онлайні під час Чорної п'ятниці;
  • 62% респондентів планують здійснювати покупки у гіпермаркетах, під час сезону свят. За ними слідують універмаги (37%) і торгові центри (34%);
  • Споживачі покоління Z (57%) і мілленіали (53%) з більшою ймовірністю збільшать свій бюджет на покупки, ніж представники покоління X (32%) і бебі-бумери (12%);
  • Багато споживачів покоління X (60%), мілленіали (76%) і покоління Z (75%) шукають гнучкі варіанти оплати;
  • 71% представників покоління Z і 69% споживачів-мілленіалів заявили, що зацікавлені у прямих трансляціях шопінгу. Раніше у цьому році Klarna і Cosmopolitan Magazine спільно організували «Hauliday by Cosmo x Klarna», віртуальний шопінг для представників покоління Z і мілленіалів. Такий вид покупок стає популярним. Тільки у цьому році платформи прямих трансляцій, такі як Talkshoplive, Ntwrk, Shopshops і Whatnot, залучили мільйони доларів інвестицій від спонсорів, які прагнуть заробити на цьому ринку у США, обсяг якого, за прогнозами Coresight Research, до 2023 року досягне $25 млрд.

Фото: Depositphotos

Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.