Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Як поводяться користувачі у TikTok і що це дає брендам? Дослідження Kantar
Фото: Sproutsocial
Аналітична компанія Kantar у березні 2021 року провела дослідження з користувачами TikTok у США, Канаді, Великобританії, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії та Індонезії згідно з яким користувачі соцмережі частіше спілкуються та почувають себе щасливішими.
Проведення часу у TikTok
-
Користувачі витрачають більше часу на TikTok і менше на інші розваги
-
Люди приділяють TikTok неподільну увагу.
-
Скролінг у TikTok мотивує користувачів дізнаватися щось нове.
-
Перегляд TikTok з друзями і сім'єю надихає на спільну творчість.
Як час проведений у TikTok впливає на аудиторію?
-
Люди проводять час у TikTok, щоб відчути себе щасливішими і відволіктися від реальності. На всіх ринках TikTok найчастіше асоціюється із щастям, радістю та творчістю.
-
TikTok спонукає людей діяти. Користувачі знаходять постійний потік радісних розваг, які розкривають творчий потенціал і нескінченне натхнення, які створені спеціально для них. Це позитивний досвід, який спонукає людей приєднуватися до веселощів і діяти — а для брендів активна популяризація TikTok може мати величезне значення.
TikTok — можливість для брендів
На деяких ринках, таких як США, Канада та Європа, покоління Z здійснює найбільше покупок у TikTok. Тому, як повідомляють, платформа ідеально підходить для цього покоління та молодіжних брендів.
“TikTok — це позитивний, надихаючий досвід, і коли бренди пов'язують з цим почуттям щастя і «добре проведений час», їх повідомлення може знайти відгук у аудиторії по всьому світу. Завдяки зручним інструментам та ресурсам для малого бізнесу, TikTok відкриває захоплюючий новий світ, у якому бренди можуть рости, досягати результатів і приєднуватися до нас у нашій місії зі стимулювання творчості та радості”, — йдеться у повідомленні.