Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Фінтех-стартап Klarna досяг позначки в 20 мільйонів клієнтів в США
UAspectr
Шведський фінтех-стартап Klarna, який надає можливість купити товар у розстрочку, досяг позначки у 20 мільйонів клієнтів у США - це збільшення клієнтської бази у два рази, у порівнянні з червнем 2020 року. Зараз мобільний додаток Klarna налічує 4 мільйони активних користувачів, повідомляє компанія.
Станом на серпень 2021 року учасники програми програми Vibe від Klarna хотіли отримати подарункові картки на суму майже $2,8 млн. Для використання у роздрібних магазинах і e-commerce - Amazon, Sephora, H&M і Target. Користувачі також зберегли більше 8 мільйонів товарів у своїх списках бажань за допомогою інструменту "Колекції".
У червні 2020 компанія перевищила позначку у 7 мільйонів клієнтів завдяки партнерським відносинам з різними брендами одягу, косметики і взуття - Petco, Bed Bath&Beyond, The Honest Company і Yoox Net-a-Porter. Також Klarna інтегрувалася з Google Pay, щоб у 2020 році можна було здійснювати покупки у магазині за допомогою платформи.
Крім того, у липні 2021 року в Klarna налічувалося 10 000 роздрібних партнерів у США, що на 132% більше, ніж у червні 2020 року. Зараз у платформи більше 250 000 роздрібних партнерів по всьому світу.