Дослідження: контент, який створюють споживачі більше впливає на продажі, ніж контент створений інфлюенсерами

26.08.2021
1155

Фото: Depositphotos

Нове дослідження платформи Stackla показало, що контент, який створюють користувачі соцмереж, сильніше впливає на рішення про покупку, ніж контент, створений інфлюенсерами.


Опитування "Зміни у звичках споживчих покупок: автентичність, персоналізація і сила UGC", показав, що призначений для користувача контент (UGC) грає важливу роль при ухваленні рішення про покупку для 78% респондентів. І тільки 9% відзначили вплив контенту, створеного лідерами думок. При цьому 72% респондентів перед покупкою хочуть побачити відео та фото товару у реальних споживачів.

Крім того, 59% респондентів вважають, що контент, створений іншими споживачами, є найбільш достовірним. Лише 10% опитаних вважають правдивим контент, створений інфлюенсерами.

Під час опитування 41% респондентів відзначили, що з початку пандемії вони стали публікувати більше контенту. Instagram (68%), Facebook (38%) і YouTube (36%) — це соцмережі, де користувачі шукають натхнення перед покупками. При цьому представники покоління Z найчастіше постять у Instagram (68%), потім у Snapchat (51%) і у Facebook (36%). Контент впливає на 66% респондентів покоління Z, які купили одяг після перегляду фото або відео, створеного іншими споживачами.

«Покупці з більшою ймовірністю здійснять покупку, побачивши призначений для користувача контент, пов'язаний з товаром бренду або рітейлера», — зазначив генеральний директор і співзасновник Stackla. «Результати опитування показують, що онлайн-покупці більше, ніж будь-коли, очікують побачити візуальний контент від реальних клієнтів».

Джерело: Chain Store Age

Переклад: Вікторія Лаврентій

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.