Як планувати маркетингові кампанії під час пандемії? - Gradus Research

20.08.2021
2009

Фото: Depositphotos

Дослідницька компанія Gradus Research провела опитування про те, як змінилася робота маркетинг-відділів у компаніях під час пандемії і локдауна.


 

Планування в 2021 році

Половина опитаних (52%) відзначили, що під час пандемії команди почали планувати на більш короткі періоди. При цьому 13% маркетинг-команд перейшли на короткострокове планування ще до пандемії. І тільки 27%, як і раніше планують на довгострокову перспективу. При цьому 43% складають плани на рік або більше, 27% - на квартальній основі, а 21% - на півроку.

Загрози для бізнесу в 2021 році

До першої трійки увійшли: збіднення населення (67%), продовження локдауна (58%), політична нестабільність (43%).

Стратегії розвитку бізнесу в 2021 році

Серед найбільш ефективних інструментів з розвитку брендів у 2021 році, опитані СМО виділили: нарощування обсягів продажів на поточних ринках - 78%, фокус на існуючих клієнтів - 57% і виведення нових продуктів на вже існуючі ринки - 52%.

Дослідження було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети у мобільному додатку. Параметри вибірки: чоловіки і жінки, які працюють директорами з маркетингу. Період проведення: 28.04.2021-24.05.2021, розмір вибірки: 67 респондентів.

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.