"Таврія В" запустить новий формат магазинів - дискаунтери "Пюре"

19.08.2021
6571

Фото: Out Signal

Одеська мережу "Таврія В" заявила про наміри розвивати формат жорстких дискаунтерів, який вона називає "стоковими магазинами". Нові торгові точки відкриються під вивіскою "Пюре", повідомляє All Retail.


Перші три магазини відкриють вже восени 2021 року. За словами заступника директора з операційних питань мережі "Таврія В" Дениса Поповиченко, перший об'єкт "Пюре", площею 13 000 кв.м планують відкрити на початку жовтня у Миколаєві. Асортимент магазину включатиме як продовольчі, так і непродовольчі групи товарів за найнижчими цінами. При цьому, розвиток нової мережі буде відбуватися поетапно, у різних містах України, у т.ч. у районних та обласних центрах.

Концепція "Пюре" має на увазі асортимент до 1000 SKU і роздрібну ціну нижче товарів-аналогів на 20-30%. Логістичне забезпечення таких магазинів має відбуватися шляхом доставки піддонами на кожен об'єкт.

//Оновлено. У початковій версії новини на порталі All Retail було зазначено, що концепція нової торгової мережі означає асортимент до 1000 SKU. Пізніше в компанії уточнили, що концепція "Пюре" означає запуск об'єктів площею від 1000 кв.м (асортимент до 1000 SKU) до 13 000 кв.м (асортимент до 3500 SKU)//.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.