Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Найбільш відвідувані інтернет-магазини липня 2021 року
До цього рейтингу магазинів потрапляють інтернет-магазини і маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, з щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - SimilarWeb, у безкоштовній версії. За словами учасників ринку, дані веб-сайту відображають загальну динаміку ринку.
Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазині і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву і домен на електронну адресу редакції:info@retailers.ua.
Відвідуваність (див. Графік 1). Перше місце у липневому рейтингу, традиційно, зайняв маркетплейс Rozetka - rozetka.com.ua (38,88 млн сеансів). На другому місці кілька місяців поспіль утримується інтернет-магазин "Епіцентр" - epicentrk.ua (10,55 млн сеансів). На третьому місці знаходиться "Алло" - allo.ua (5,95 млн сеансів), який піднявся з 4-го місця у червні. Далі слідує Makeup - makeup.com.ua (5,67 млн сеансів). П'ятірку замикає "Аптека 911" - apteka911.ua (5,09 млн відвідувань).
Найбільше зростання показника відвідуваності в липні у: інтернет-магазину одягу Leboutique - на 36,86%, Eldorado - на 22,53%, Jysk - на 17,63%, Dok.ua (інтернет-магазин автозапчастин) - на 16,86 % і Sportmaster - на 15,77%.
Найбільше падіння трафіку в липні у: "Аптеки Доброго дня" - на 33,63%, "АгроМаркет" (інтернет-магазин насіння і саджанців) - 23,03%, Bonprix - на 19,99% і Florium (інтернет-магазин садових і домашніх рослин) - на 15,04%.
Час (див. Графік 2). Найбільше часу інтернет-користувачі у липні провели на сайті Bonprix - 9,12 хвилин. На другому місці Sportmaster (піднявся з третього місця у червні) - 8,05 хвилин, на третьому Veliki (інтернет-магазин велосипедів) - 8,04. Найменше часу провели на сайті dok.ua - 1,01 хвилин.
Кількість сторінок (див. Графік 3). Першу трійку у липні, як і у червні, очолює онлайн-магазин одягу Answear (10,36), а на другому місці - Bonprix (9,96). На третьому - Sportmaster (9,23), який піднявся з 5-го місця у червні.
Графік 1
Графік 2
Графік 3
Автор: Людмила Будіна