Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
В інтернет-магазину Cactus викрали базу клієнтів, збитки – мільйон гривень
Фото: Cactus
У липні 10 клієнтів інтернет-магазину Cactus замість товарів отримали звістку про те, що їхні гроші перераховані невідомому шахраєві. Про крадіжку, повідомляє Delo.
Що сталося?
У липні киянин Артем Левківський зробив замовлення на дві відеокарти вартістю майже 77 000 гривень у магазині техніки Cactus. Після замовлення з ним зв'язався нібито менеджер Олексій, який потім виявився шахраєм і попросив оплатити 100% вартості товару на картку "ПриватБанк" на ім’я Ольхівської Л. Н. Але після передоплати товар Артем так і не отримав.
Через три тижні Артему прийшло повідомлення, що замовлення прибуло у точку видачі товару. Але там його не виявилося. У цей же день покупець отримав ще одне повідомлення але вже з контактного номеру магазину Cactus, про те, що товар доставлений не буде, оскільки не був оплачений.
Запідозривши в афері магазин, Артем захотів відмінити платіж, але це виявилося неможливим, адже гроші він відправив на особисту картку.
Артем звернувся до поліції, написавши заяву про шахрайські дії, на підставі якої відкрили кримінальну справу. З незрозумілих причин, документ датували лютим цього року, а у справі вказали сайт OLX. Через помилки Артему довелося писати ще одну заяву, тому справа з місця зрушила не відразу.
Що кажуть у Cactus?
За словами засновника компанії Cactus Антона Скляра, у шахрайстві винен колишній співробітник магазину Олексій Ольховський, який заволодів базою контактів клієнтів з даними про їх замовлення. Він під виглядом менеджера компанії зв’язувався з покупцями і обіцяв їм надіслати товар після 100% передоплати на карту банку.
Зі свого боку магазин теж звернувся до поліції, написавши заяву про шахрайство.
Власник мережі Cactus зазначив, що шахраям вдається обманювати клієнтів, оскільки ті довіряють бренду. За його словами, компенсацію постраждалим потрібно розглядати окремо для кожного клієнта.
«Зараз я спілкуюся з покупцями з Харкова і Дніпра, у яких також вкрали гроші. Постраждалих ми просимо звернутися в банк, щоб там заблокували карти шахраїв або скасували платіж. Через витік інформації з нашого сайту відбулося близько 10 крадіжок. Майже всі вони сталися у п'ятницю 16 липня і у магазинах почався хаос. При цьому ми не можемо повернути перераховані гроші, так як на наш рахунок вони не надходили», — зазначив комерційний директор мережі Cactus Владислава Коваленко.