Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Найдорожчі українські бренди: рітейл і e-commerce
Фото: Depositphotos
Портал InVenture опубліковав топ-100 найдорожчих брендів і ТМ України за підсумками 2020 року. Список складений на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting і опублікований у журналі "Новий час". Retailers обрав, хто увійшов у нього з рітейлу і e-commerce.
Рейтинг топ-100 найдорожчих брендів
Трійку лідерів у загальному рейтингу брендів займає "Моршинська" (її вартість оцінена у $525 млн). На другому місці - "Нова пошта" ($337 млн). Оцінка компанії у 2020 році - $337 млн (+ 8,71% c 2019 року). На третьому місці - Rozetka. Оцінка у 2020 році - $302 млн (+ 2,98% з 2019 року).
Максимальна кількість місць у рейтингу Топ-100 брендів України 2020 року займають бренди, які асоціюються з продуктами харчування, переробкою молока і виробництвом алкоголю, пива та безалкогольних напоїв. Далі йдуть рітейл, фармацевтичне виробництво, паливо і енергетика, господарчі товари. Найменше представництво мають логістика, фінансові та телекомунікаційні послуги та ювелірна галузь.
Як представлений рітейл у рейтингу
Перше місце серед рітейлу і e-commerce займає Rozetka. Друге і третє місця - АТБ ($247 млн) і "Епіцентр" ($93 млн). Крім Rozetka, з торгових майданчиків, у список також увійшов Prom.ua ($16,5 млн).
Рітейлери техніки і електроніки у рейтингу представлені у наступному порядку: Citrus - оцінка у 2020 році - $62 млн (-4,62% з 2019 року) "Фокстрот" - оцінка у 2020 році - $50 млн (+ 5,26% з 2019 року), "Алло" - оцінка в 2020 році - $38,5 млн (-5,64% з 2019 року), Comfy - оцінка у 2020 році - $31,7 млн (+ 44,09% з 2019 року).
Лідерами падіння у рейтингу у порівнянні з 2019-м роком стали представники рітейлу. Зокрема, "Велика Кишеня" ($9,7 млн) і "Еко маркет" ($11,2 млн) (зниження відповідно на 16 і 11 пунктів). Перша з торгових мереж втратила позиції за рахунок зміцнення Novus ($33,8 млн), а "Еко маркет" тіснять з ніші "магазин біля будинку" лідер галузі "АТБ". В цілому, галузь збільшила вартість своїх брендів на третину, за рахунок лідерів.
Фото: Depositphotos