Fozzy Group тестує технологію, яка "розпізнає" їжу на основі ІІ

06.08.2021
1764

Фото: Facebook/Kissa AI

Fozzy Group тестує обслуговування без кас на основі штучного інтелекту Kissa AI. Технологія розпізнавання страв вже працює у кафе "Кантіна" у БЦ Silver Breeze, де знаходиться центральний офіс Fozzy Group. Про це повідомляється на сайті групи.


 

Kissa AI - розумна екосистема, яка здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги персоналу. Технологія обладнана трьома камерами, вагами, світловими індикаторами, екраном, сканером і платіжним терміналом. З технологією комп'ютерного зору Kissa AI розпізнає страви і формує чек. Сенсори в екосистемі, застосовуючи візуальні і голосові команди і фідбек, допомагають людині зрозуміти штучний інтелект.

Процес від сканування товару до формування чека займає 4 секунди. Це майже у 10 разів швидше, ніж робота класичної каси, відзначається у повідомленні компанії. При цьому друк чека і оплата займають близько 6 секунд, розповідає керівник Центру інновацій та ІІ "Лабораторія Зі" Андрій Янбухтін.

Весь шлях гостя з Kissa AI виглядає наступним чином:

Клієнт проходить онбордінг - на екрані з'являється анімація, що демонструє функціонал. Потім ставить тацю з їжею і напоями до "порталу" нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про хід процесу: режим очікування і готовності, розпізнавання, оплата. На етапі навчання Kissa AI обслуговує тільки учасників програми лояльності "Власний рахунок".

Оплата відбувається автоматично, якщо у клієнта є мобільний додаток "Сільпо". Якщо його немає, можна оплатити покупки безконтактно через платіжний термінал.

«При розробці ми досліджували поведінку і рух гостей, тому штучний інтелект максимально враховує ергономіку і людські фактори. Завдяки цьому Kissa AI створює нову парадигму взаємодії для гостей: шлях гостя на касі фуд-корту залишається таким самим, як на класичній касі, а інновації дарують нові враження, всі операції відбуваються безконтактно, і що найважливіше - інтуїтивно зрозуміло і фаново », - розповідає Андрій Янбухтін.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.