Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Сегмент класу люкс відновлюється після коронакризи. У першій половині 2021 року виручка Prada збільшилася на 60%
Фото: Prada Group
Виручка люксової модної групи Prada у першому півріччі збільшився до 1,5 млрд EUR - на 66%, ніж за той же період у 2020-му році. Чистий прибуток досяг 97 мільйонів євро. Онлайн-канал виріс на 100% і більше у порівнянні з даними першого півріччя 2020 року. Зараз на e-com припадає 7% роздрібного обороту, повідомляє Fashion Network.
Під час коронакризи у минулому році група зробила ставку на розвиток онлайн-каналу і відмову від знижок. Продажі у бутиках Prada у першому півріччі 2021 року досягли 1,281 млрд EUR, зростання відносно продажу аналогічного періоду 2019 року склав 8%.
Продажі в Азії та Америці перевищили допандемійний рівень. У Європі продажі виявилися на 29% нижче, ніж у 2019 році через часткове закриття магазинів. Оптові продажі знизилися на 37% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
Про відновлення сегменту люкс свідчать показники інших модних будинків. Найбільший світовий виробник товарів класу люкс LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton) збільшив свій прибуток у 2 кварталі на 14%, у порівнянні з аналогічним періодом у 2019 році. Продажі Burberry повернулися до доковідного рівня і досягли £ 479 млн. Це на 86% вище, ніж за аналогічний період 2020 року та на 1% вище за рівень продажів у другому кварталі 2019 року.