Prada планує почати торгувати секонд-хенд речами

03.12.2021
2014

Фото: TripAdvisor

Італійський бренд Prada планує продавати вживаний одяг, взуття та аксесуари на платформах електронної комерції. Можливості розвитку у цьому напрямі компанія вивчає упродовж останнього року. Про це повідомляє Reuters.


Зазначається що останнім часом молоді покупці, які дбають про навколишнє середовище, все частіше купують товари у магазинах секонд-хенду. Prada планує залучати партнерів до реалізації цього проєкту.

За даними консалтингової компанії Bain, очікується, що цього року ринок секонд-хенду досягне 33 млрд євро ($37,2 млрд) після зростання на 65% у період з 2017 до 2021 року. Для порівняння: продажі нових предметів розкоші зросли на 12%.

Раніше французький конгломерат Kering придбав 5% акцій Vestiaire Collective, провідної платформи з продажу вживаного одягу та сумок. Зірковий бренд Kering Gucci минулого року також уклав партнерство з американською платформою перепродажу The RealReal.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.