Кількість замовлень Ovo збільшилися на 77,5% у другому кварталі 2021 року

04.08.2021
852

Zdrav.Expert

Зростання сервісу доставки овочів і фруктів Ovo за 2 квартал 2021 року по кількості замовлень склало 77.5% у порівнянні з 1 кварталом. Про це написав у Facebook Андрій Федоров, Fedoriv Group який раніше став ангельським інвестором сервісу. У планах Ovo також запуск у Європі.


 

Середній чек Ovo у другому кварталі склав 849 грн. При цьому у  67% замовлень клієнти залишають кур'єрам чайові за сервіс.

Також, за словами Федорова, у центрі Києва можлива доставка протягом години. Середній фактичний час доставки оперативного замовлення: 43 хвилини. Товарообіг за 1 тиждень становить 20 тонн фруктів і овочів.

Крім того, компанія у другому кварталі запустила нову версію сайту. Завдяки цьому конверсія сайту становить 6,97%.

«Будь ласка, замовляйте грандіозні овочі, фрукти і корисні продукти в Ovo. Не погоджуйтеся на бідний і непередбачуваний асортимент сусіднього супермаркету. І не змушуйте своїх близьких тягати важке. Сервіс піднімає до дверей. Розуміємо, що Ovo не так про помідори, скільки про смак і задоволення від життя », - додав Федоров.

  • OVO - це сервіс замовлення та доставки овочів і фруктів по Києву і у 25 кілометровій зоні за містом.
  • Спочатку сервіс називався «Київ Овочі» і був створений Романом Мелкумовим і Степаном Зіняковим 22 квітня 2020 року, коли в Україні вже діяли карантинні обмеження.
  • Fedoriv Group у якості інвестора зайшов у проект у липні 2020 року, коли Ovo ще називався «Київ Овочі». Інвестиції були спрямовані на побудову нового бренду (Ovo), перезапуск IT-інфраструктури та старт широкомасштабної рекламної кампанії.
  • Раніше стало відомо, що сервіс залучив $150. 000 pre-seed інвестицій від фонд TA Ventures і клуб приватних інвесторів ICLUB.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.