McDonald's збільшила продажі у США на 25,9% завдяки рекламній кампанії з корейської групою BTS

29.07.2021
1869

Фото: parapuan.co

У ресторанах в США продажі збільшилися на 25,9% за квартал і на 14,9% за два роки, завдяки новому сендвічу з куркою Crispy Chicken, запущеного у лютому, і рекламною кампанією з k-pop групою BTS. Чистий прибуток мережі фаст-фуд у світі збільшилася у чотири рази за рік через ослаблення обмежень на тлі пандемії.


 

Виручка McDonald's у другому кварталі 2021 року склала $5,89 млрд, це на 5% більше прогнозу аналітиків, повідомляє  CNBC. Чистий прибуток рік до року збільшився у чотири рази - з $483 млн до $2,22 млрд. Обсяг світових продажів збільшився  на 40,5% у порівнянні з 2020 роком і на 6,9%, у порівнянні з 2019 роком.

У травні компанія представила BTS Meal - обід з картоплі фрі, 10 курячих наггетсів, коли і нових соусів чилі і каджун, розроблених спільно з BTS. А пізніше запустила мерч на основі кампанії. Тоді тільки за тиждень продажів компанії вдалося залучити більше клієнтів, ніж протягом усього року, говориться у звіті Gordon Haskett Research Advisors. Відвідуваність ресторанів McDonald's за перший тиждень після запуску меню від поп-групи BTS збільшилася на 12%. Більш того, меню BTS стало популярнішим ніж попередня колаборації фаст-фуд мережі з репером Тревіс Скоттом, під час співпраці з яким, відвідуваність у перший тиждень збільшилася на 9%.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.