Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Українці готові доплачувати бізнесу з гарною репутацією - опитування UNIC
Фото: Depositphotos
Більше 66% українців готові платити на 10-20% більше за товари компаній з хорошою репутацією. Про це йдеться у результатах опитування "Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу" UNIC.
Вже зараз українські споживачі враховують не тільки ціну і якість товарів, але і репутацію бренду. Як показало опитування для більш ніж 63% респондентів важливо наявність внутрішніх політик, що стосуються заборони хабарництва та інших принципів доброчесності у компанії. У той же час більше 55% відповіли, що часто звертають увагу на рівень доброчесності приватних компаній при купівлі товарів і послуг, повідомляється у дослідженні UNIC.
Комплаєнс - ключовий момент у побудові репутації
За словами заступника бізнес-омбудсмена в Україні Тетяни Короткої сьогодні ключовою складовою побудови репутації і попередження ризиків для бізнесу у відносинах як з державою, так і іншими учасниками ринку є комплаєнс - внутрішній контроль за відповідністю діяльності підприємства законодавству.
Його головна мета - виключити ризики втрати прибутку. Як показують результати опитування, комплаенс надає можливість більше продавати. Разом з тим це можливість дешевше закуповувати, адже постачальник не буде закладати ризики. Ще однією важливою перевагою є підвищення прозорості бізнесу і більше стимулів і лояльності для співробітників, тому що робота у добропорядної компанії дає відчуття захищеності і стабільності.
За словами президента "Київстар" Олександра Комарова, впровадження комплаєнс-системи у бізнесі формує репутаційний капітал, що дозволяє укладати партнерства з такими ж доброчестними компаніями.
«Судова реформа, залишити бізнес у спокої, і провести дерегуляцію - це очевидні і першочергові заходи для сприяння доброчесності бізнесу. Однак важливо паралельно проводити комунікацію з бізнесом про переваги доброчесності, комплаєнс як нової обов'язкової складової для його розвитку », - резюмував виконавчий директор Transparency International Україна Андрій Боровик.
Фото: Depositphotos