Дослідження: 61,8% користувачів вибрали комунікацію у месенджерах з брендами

27.07.2021
2997

Фото: Depositphotos

За даними дослідження Simple Texting, 78% опитаних споживачів заявили, що перевірка, відправка і відповідь на текстові повідомлення - це те, чому вони найчастіше використовують смартфони. Більше того, у минулому році 61,8% респондентів вибрали у якості джерела інформації від компаній текстові повідомлення. В опитуванні Simple Texting брали участь 1370 споживачів, власників бізнесу і маркетологів.


За даними дослідження, 57% власників бізнесу планують у цьому році збільшити бюджет на текстовий маркетинг, а 76% вже виділили на нього частку у бюджеті або готові це зробити.

Але варто врахувати, що багато споживачів відмовляться від розсилки текстових повідомлень від компанії, якщо:

  • текстових повідомлень від неї буде дуже багато - 59,5%;
  • контент втратив актуальність і перестав цікавити адресата - 27,2%;
  • текстові повідомлення приходять у невідповідний час - 6,2%;
  • немає різноманітності у відправлених текстових повідомленнях - 4,5%;
  • інше - 2,7%

У дослідженні говориться, що текстові повідомлення перевершують електронну пошту за швидкістю відповіді: 37,2% опитаних дадуть відповідь на email протягом години, 11,5% - протягом 10 хвилин і 18,9% - протягом півгодини. При цьому на повідомлення 59,1% опитаних відповідають протягом однієї-двох хвилин.

Дослідження також показало, що 75% споживачів стали більше часу проводити у телефоні через пандемію. Крім того, 61% заявили, що під час пандемії час стали більше листуватися у месенджерах. А їх середній час використання екрану зросла на 49,4% з 2019 по 2021 рік.

Переклад: Людмила Будина

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.