Netflix планує відкрити перший фізичний магазин у Токіо. До цього компанія запустила онлайн-магазин

27.07.2021
2014

Фото: Reuters

Netflix продовжує розвивати власний рітейл. Після запуску онлайн-магазину, стрімінговий сервіс оголосив про плани відкрити перший постійний фізичний магазин. Про це повідомляє Retail Gazette.


 

Магазин відкриється у 2022 році у Токіо. За словами компанії, у ньому "об'єднаються віртуальний і реальний світ".

Згідно The Japan Times, Netflix запровадить безліч експериментальних функцій у свій новий магазин, одночасно пропонуючи ряд товарів зі своїх найпопулярніших шоу. Незважаючи на те, що Netflix співпрацює з рітейлерами одягу, такими як TopShop, деякі товари будуть спеціально створені для нового магазину.

Повідомляється, що крім відтворення декорацій з фільмів і серіалів, Netflix розглядає установку, яка пояснила б покупцям, як компанія використовує штучний інтелект, щоб рекомендувати їм контент.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.