Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Мережа магазинів "Коло" спільно з виробником VODA UA випустили власну торгову марку води з репродукціями українських художників
У мережі магазинів "Коло" з'явилася власна торгова марка питної води Kovtok. Партія карпатської джерельної води випущена в колаборації з українськими художниками. На етикетках представлені репродукції картин, а також розміщені qr-коди з посиланнями, що дозволяють більш детально познайомитися з творчістю митців. Випуском води на замовлення "Коло" займається компанія "АТ Маркет", яка розвиває бренди VODA UA, Карпатська Джерельна Високогірна і Горянка лікувальна.
Про випуск власної торгової марки "Коло" повідомив на своїй Facebook-сторінці член ради директорів BGV Group, співвласник мережі "Коло" Сергій Войцеховський.
"Kovtok —реально крута українська колаборація! Не просто якісна, натуральна, природна карпатська вода від виробника VODA UA, а й продукт, освіжаючий тіло і розум ", — написав він.
Виробництвом води на замовлення "Коло" займається компанія "АТ Маркет", відома своїм нестандартним підходом до дизайну. Так, компанія першою серед українських виробників випустила карпатську воду VODA UA в упаковці, що повністю перероблюється, а дизайнерська скляна пляшка VODA UA стала візитною карткою виробника.
Вода Kovtok серії #art_voda також представлена в оригінальній упаковці. На етикетках надруковані репродукції картин сучасних художників родом з України: Леся Панчишина, Даши Скорубської-Кандинської, Андрія Аксютова і Олександра Оніщенка.
"Тепер, продаючи смачну і корисну українську воду, ми ще й знайомимо наших покупців з сучасним українським мистецтвом", — прокоментував Сергій Войцеховський.
На всіх етикетках серії #art_voda розміщені qr-коди, які ведуть на посилання з біографією і роботами художників.
"Ми досить часто випускаємо воду під private label або в колаборації з іншими компаніями / брендами, — розповів засновник "АТ Маркет" Дмитро Нікіфоров. — Наша місія — зробити якісний продукт максимально доступним. Ми прагнемо будувати емоційний маркетинг і нам приємно, що завдяки цій колаборації гості "Коло" зможуть познайомитися з роботами сучасних українських митців".
У проекті взяли участь:
Лесь Панчишин — український художник, фотограф, ілюстратор. Неодноразово брав участь в міжнародних виставках, таких як "Шовковий шлях" в Шанхаї, "Портал" в Українському національному музеї в Чикаго, "Рух вперед" у посольстві України в Брюсселі.
Лесь Панчишин в інтерв'ю проекту "Теорія великого виклику":
″ Щоб тебе побачили, треба зрозуміти, чого саме ти боїшся і що саме зупиняє. Свого часу я не до кінця був впевнений, що мої роботи комусь будуть подобатися. Головне - повірити в себе і займатися якимись штуками поступово, тому що ніхто не буде робити це за тебе.
Даша Скорубська-Кандинська — сучасна художниця, яка живе і працює в Києві і Нью-Йорку, з роду основоположника абстракціонізму Василя Кандинського. Народилася у Києві в 1985 році, закінчила Кримське художнє училище ім. Самокиша, Національну Академію образотворчого мистецтва і архітектури в Києві. Її роботи купують приватні колекціонери з України, США, Німеччини, Франції, Монако, Китаю, Швейцарії, Ізраїлю, Росії. Картини представлені в Kolodzei Art Foundation (Нью-Йорк), Музеї сучасного мистецтва України (Київ).
Даша Скорбуська-Кандинськиа про спадщину відомого прізвища в інтерв'ю Vogue:
"Я намагаюся, якщо чесно, взагалі про це не думати. Інакше на мої плечі ляже непідйомний тягар відповідальності, який буде обмежувати. А мені дуже хочеться писати легко і вільно, не озираючись на прізвище. Василь Кандинський — це для мене перш за все філософія. Обожнюю його фразу: «Твір мистецтва є дитям свого часу, і часто він і мати наших почуттів». У ній вся суть мистецтва.
Олександр Оніщенко — відомий чеський художник українського походження. Володар "The Masaryk Academy of Art award", премії "The Franz Kafka Medal". Картина Олександра була придбана в подарунок принцу Уельському Чарльзу, старшому синові королеви Великобританії Єлизавети II. Крім того, його картини знаходяться в колекції Одеського музею Західного і Східного мистецтва, в приватній колекції чеської баронеси Баронеси Jana Germenis-Hildprandt і в посольстві Ірландії в Празі.
Роботи Олександра представлені в світових галереях світу, таких як The Royal Institute of British Architects (RIBA), London, Galerie Eraunsia, Saint-Jean-de -Luz, Exhibition & workshop, National Academy of Arts (ASWARA), Kuala Lumpur, Park Avenue Atrium, New York. Художник неодноразово виставляв свої роботи на благодійних аукціонах по всьому світу.
Олександр Онищенко про еміграцію в інтерв'ю Maincream:
"Небезпека еміграції в тому, що ви ніде так і не станете своїм. Це величезна відповідальність. Ви підписуєте негласний договір, що ви будете кимось, кого можна назвати діаспорою і по вас будуть судити про все в народі. Називайте це як завгодно, але ви вже не вдома. Ви космополіт, тобто ваш дом там, де ви в даний момент. Найголовніше завжди залишатися самим собою і ніколи не брехати. Ні собі, і тим більше в мистецтві. Це дасть можливість розвиватися і заслужити довіру людей.
Андрій Аксюта — український художник, засновник унікальної авторської техніки скульптурного живопису маслом на полотні. Працює в жанрі портрета і натюрморту. Провів ряд пресональних виставок, брав участь в групових проектах в Рівному, Києві, Абу-Дабі, Саудівській Аравії.
Іллюстрації: прес-служба "Коло"
/ "Коло" — мережа продуктових магазинів у форматі "біля дому", що динамічно розвивається. Площа магазинів становить 40 - 100 кв.м, а асортимент — близько 2000 товарних позицій. У мережі представлені продукти харчування, кава, їжа "на виніс", непродовольчі товари та інші товари першої необхідності. Станом на 1 липня 2021 року мережа налічує 254 торгових точки в Києві і області. Розвитком роздрібної мережі займається ТОВ "Арітейл" /
/Компанія "АТ Маркет" займається видобутком і реалізацією еталонних карпатських столових і мінеральних вод під торговими марками VODA UA, "Карпатська Джерельна Високогірна", "Горянка лікувальна", а також є офіційним дистриб'ютором всесвітньо відомих європейських брендів води Solan de Cabras, Vichy Catalan, Smeraldina , Mondariz і сінгапурського чайного бренду TWG TEA. /