Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
10 продуктових ритейлерів України, що показали прибуток у 2022 році (інфографіка)
У 2022 році роздрібний товарооборот України скоротився на 21,4% і становив 1,4 трлн грн, свідчать дані Держкомстату. Багато продуктових ритейлерів зазнали збитків. Так, "Сільпо-Фуд" показав збиток 7,3 млрд грн, Метро Кеш енд Кері — 455 млн грн. Ми обрали 10 продуктових ритейлерів, які зафіксували прибуток у 2022 році, згідно з даними OpenDataBot
В топ-10 прибуткових ритейлерів увійшли найбільша національна мережа супермаркетів АТБ-маркет, регіональні мережі супермаркетів Таврія В, Класс, Велика Кишеня, мережі магазинів біля дому Файно-маркет, Сім-Двадцять три, Грош, Коло, Супер Економ, а також українська-німецька компанія Львів-Трейдінг, що спеціалізується на магазинах безмитної торгівлі. Компанія є власником магазинів duty free в міжнародних пунктах пропуску "Шегині", "Рава-Руська", "Краковець"
Найбільший прибуток у 2,8 млрд грн зафіксувала мережа АТБ-маркет, це 1,8% рентабельності. Найбільший показник рентабельності у Львів-Тредінг, що при виторгу 313 млн показав прибутку у 108,7 млн грн. Середня рентабельність продуктового ритейлу становить 3%.