Оновлення додатку Intertop допомогло рiтейлеру втричі збільшити обсяги продажів

14.07.2021
2502

Фото: Караван

Рітейлер Intertop запустив оновлену версію мобільного застосування з персоналізацією, оперативним пошуком акцій і замовлень, а також віртуальними категоріями. Це дозволило втричі збільшити обсяги продажів, а середній чек покупки виріс на 42% — про це повідомила директорка з маркетингу Марія Самплавська під час свого виступу на RAU Expo.


Зараз товари на маркетплейсi, який компанія запустила у 2020 році, займають третину асортименту. Крім того, в Intertop з'явилося 36 нових брендів, і їхнi продажі зросли вдвічі, а середній чек покупки — у п'ять разів.

Також директор по маркетингу зазначила, що компанія підключила call-центр до соціальних мереж і тепер повністю контролює клієнта на шляху покупок.

"За допомогою соціальних мереж, ми також формуємо позитивний імідж компанії, зокрема, стимулюємо писати позитивні відгуки про товар, залишати коментарі та ділитися своїми враженнями", — зазначила Марія Самплавська.

Intertop розвиває онлайн з кінця 2014 року. Зараз трафік сайту становить 4-5 мільйонів відвідувачів на місяць, 75% з них заходять з мобільних пристроїв і щодня замовляється від 5000 товарів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.