Перша в Україні конференція з продажів на маркетплейсах!
28 травня безкоштовний онлайн захід – PRO Маркетплейси, який об'єднає представників бізнесу, експертів сервісних компаній, що поділяться актуальними трендами ринку та тим, чого очікувати в 2021-2022 роках від маркетплейсів і логістики в Україні
На заході будуть представлені спікери провідних маркетплейсів в Україні. Експерти розкажуть про:
Cross-border на Європейських маркетплейсах
Логістику і Фулфілмент для маркетплейсів
Просування товарів на маркетплейсах
Учасники конференції отримають відповіді від спікерів на загальні питання щодо проблем мерчантів.
Розклад конференції:
13:00 - 13:05
Юлія Белінська, Publisher/Editor-in-Chief в Retailers.ua
– Інтро від організаторів та регламент конференції
13:05 - 13:35
Інеса Бачуріна, співвласниця RECHI.UA
– Як продавати на RECHI.UA - все, що потрібно знати продавцеві.Як маркетплейсу вдається конкурувати з великими мас- маркет майданчиками, в чому основні переваги?
13:35 - 14:05
Мамедов Руслан, Head of product Epicentr Marketplace
– Яким буде розвиток маркетплейса EPICENTRK.UA в 2021-22 роках.Кейси успішних продавців
14:05 - 14:35
Михайленко Владислав, Організатор конференції,Co-founder & CEO FOKS.BIZ
– Кращі практики в просуванні товарів на маркетплейсах, які підійдуть для кожного продавця
14:35 - 15:05
Олена Голубєва, Head of Brand Marketing HOTLINE.UA
– Hotline.ua - маркетплейс для онлайн-магазинів. Нововведення в форматі товарного фіда. Переваги точного потоварного інформування про способи оплати для збільшення ROI
15:05 - 15:35
Оксана Гуменюк, Керівник відділу закупівель INTERTOP Ukraine
– Як продавати на маркетплейсі INTERTOP.UA - все, що потрібно знати продавцеві. Як буде розвиватися маркетплейс INTERTOP у 2021 році
15:35 - 16:05
Зарудній Іван, Керівник Відділу з продажу Юніпост Фулфілмент
– Фулфілмент для продавців на маркетплейсах, основні переваги.Як буде розвиватися логістика в 2021 році.Ефективне використання Фулфілмента для мерчантів. Важливість останньої милі в доставці
16:05 - 16:35
Олександр Зайцев, Head of business development JOOM (DACH, Turkey, Ukraine)
– Сross-border продажі на маркетплейсі JOOM в країни ЄВРОПИ. Досвід і успіхи українських продавців. Нові способи просування товарів
16:35 - 17:05
Микита Артемчук, Керівник напрямку нових продуктів Prom.ua
– Яким буде розвиток маркетплейса PROM.UA в 2021-22 роках
17:05 - 17:35
Юлія Павленко, Director of International Operations Department УКРПОШТА
– Основні маркеплейси: де продають товар з України?Особливості операційної моделі: прийом, оплати, доставка. В2С доставка: митниця, інтеграція, взаємодія
17:35 - 18:05
Андрій Чернявський, Commercial director WARETEKA
Марі Чуркіна, Business Development Manager WARETEKA
– Як продавцям на маркетплейсах здешевити поставки?- Швидкість доставки- Регіональні склади - економія на транспортуванні- Кейс: доставка по районах Києва
18:05 - 18:35
Cпікер уточнюється, KASTA.UA
– Яким буде розвиток маркетплейса KASTA.UA в 2021-22 роках(Можлива зміна теми).
Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації за поcиланням.
Як проходить конференція, де її дивитися?
Конференція відбуватиметься онлайн на YouTube. Доступ буде відправлено в день трансляції на контактні дані, які були вказані під час реєстрації.
Чи буде доступний відеозапис?
Відеозапис буде доступний після закінчення конференції на платній основі. Вартість - 300 грн.
Чи можу я поставити питання в прямому ефірі?
Безумовно, Ви зможете поставити питання під час виступу спікера в чаті на YouTube або заздалегідь. Для цього за кілька днів до початку ми надішлемо Вам листа на e-mail для питань спікеру.
Зв'язок з організатором?
Зв'язок з організатором конференції по email: vm@foks.ai.У темі вкажіть, будь ласка, "Конференція PRO Маркетплейси".
Організатори конференції:
FOKS.BIZ – платформа для вивантаження товарів на маркетплейси.
UNIPOST – фулфілмент для інтернет-магазинів та маркетплейсів.
Retailers.ua – незалежне онлайн-видання про бізнес роздрібної та інтернет-торгівлі.
Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.