Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
ЦУМ відкрив pop-up корнер для продажу товарів, які не потребують примірки
Фото: пресс-служба ЦУМ
Київський ЦУМ відкрив pop-up корнер у просторі Kooperativ. У ньому представлений асортимент easy buy products — fashion і non-fashion категорії, які не потребують примірки. Нова точка продажу буде працювати у період літнього сезону, про це повідомили у прес-службі рітейлера.
Проект реалізований як додатковий канал продажів для універмагу, у якого крім офлайна, останній рік активно розвивається онлайн, який дає 20% від загальних продажів. З новим форматом компанія досліджує нестандартні рішення по залученню нової аудиторії та декоративного оформлення простору, відзначили у прес-службі.
Pop-up ЦУМу оформлений у концепції summer market і розміщений на 4 поверсі літньої тераси Kooperativ. Речі знаходяться у п'яти стилізованих холодильних камерах.
На локації працюють консультанти, які допомагають з вибором одягу, наприклад: спортивні аксесуари, футболки, худі, головні убори, взуття і сумки. Крім одягу, у pop-up можна придбати свічки, фотоапарати Polaroid і колекційні книги видавництв Assouline і Taschen.
Відвідувачі можуть придбати вподобані позиції у просторі pop-up корнера ЦУМу, а також на місці зробити додаткове замовлення на tsum.ua, який буде безкоштовно доставлено у будь-яку точку України.
{MiniGallery: 545}