Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: оточення впливає на імпульсивні покупки
Фото: multichannelmerchant.com
Близькі люди впливають на вчинення імпульсивних покупок у продуктових магазинах. Про це йдеться у дослідженні Університету Флориди.
За даними дослідження:
- Чим тісніше у покупця відносини з іншою людиною, тим більше ймовірність, що він витратить гроші на те, що не збирався купувати під його впливом;
- Найбільше на вчинення імпульсивних покупок впливають батьки і діти. Наприклад, подружні пари і сім'ї з дітьми з більшою ймовірністю куплять певний товар, якщо він сподобається дітям;
- На покупців частіше впливають діти і близькі друзі;
- На покупців-чоловіків частіше впливають батьки і колеги.
Ці дані, за словами авторів дослідження, будуть корисні для продуктових мереж, оскільки вони дають уявлення про те, як правильно залучати покупців, які з більшою ймовірністю схильні до імпульсивних покупок.
Джерело: Retail Wire