Дослідження: оточення впливає на імпульсивні покупки

02.07.2021
1807

Фото: multichannelmerchant.com

Близькі люди впливають на вчинення імпульсивних покупок у продуктових магазинах. Про це йдеться у дослідженні Університету Флориди.


 

За даними дослідження:

  • Чим тісніше у покупця відносини з іншою людиною, тим більше ймовірність, що він витратить гроші на те, що не збирався купувати під його впливом;
  • Найбільше на вчинення імпульсивних покупок впливають батьки і діти. Наприклад, подружні пари і сім'ї з дітьми з більшою ймовірністю куплять певний товар, якщо він сподобається дітям;
  • На покупців частіше впливають діти і близькі друзі;
  • На покупців-чоловіків частіше впливають батьки і колеги.

Ці дані, за словами авторів дослідження, будуть корисні для продуктових мереж, оскільки вони дають уявлення про те, як правильно залучати покупців, які з більшою ймовірністю схильні до імпульсивних покупок.

Джерело: Retail Wire

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.