Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
«Ми зростаємо вдвічі щомісячно», — Владислав Чечоткін про роботу сервісу Rozetka Travel
Evo company
CEO маркетплейса Rozetka на своїй сторінці в Facebook розповів про роботу онлайн-сервісу покупки турів - Rozetka Travel.
Сервіс був запущений два роки тому і встиг пропрацювати всього 6 місяців до настання пандемії і обмежень у подорожах. «Можна було б зафіксувати збитки і про розвиток цього напрямку забути, але ми вірили, що рано чи пізно подорожі повернуться в наше життя», - зазначає Владислав Чечоткін у своєму пості.
"Мертвий" туристичний сезон 2020/21 компанія провела за розробкою та вдосконаленням сервісу. «Ми хотіли, щоб купити тур куди завгодно було також легко, як тостер або кросівки», — пише Чечоткін. Дійсно, 2020 рік був одним з найважчих для туристичної галузі: ринок турагентів і туроператорів в Україні скоротився на 70% в 2020 році.
Rozetka Travel працює з такими операторами як Tez Tour, Tui, Join up !, Anex Tour. Зараз, за словами Чечоткіна, сервіс зростає в два рази кожен місяць. Наприклад, у травні 75% користувачів сайту вибирали тури в Туреччину, 15% - Єгипет, інші - ОАЕ, Чорногорії, Домініканську республіку. Кожен третій тур - з дітьми. Найчастіше купують тури на тиждень. Майже половину поїздок купують за 15 днів до вильоту.
- Нагадаємо, крім сервісу з пошуку та купівлі турів, Rozetka також намагалася вийти на ринок доставки готової їжі.