Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Джерела: Burger King виходить на ринок України. Компанія підписала договір з АЗС "Окко" — вона вже набирає управлінську команду і шукає приміщення
Фото: foodserviceequipmentjournal
Про те, що світова мережа закладів швидкого харчування Burger King виходить на ринок України, заявив ресторатор Ігор Сухомлин і розповіли Retailers два топ-менеджери на ресторанному та маркетинговому ринку. За їх словами, розвивати мережу буде АЗС "Окко". В прес-службі "Окко" відповіли Retailers, що розглядають співпрацю з різними міжнародними брендами, але говорити про це рано: "компанія ще фінально не визначилася".
Ресторатор Ігор Сухомлин сьогодні, 9 квітня, написав у себе на сторінці в Facebook, що мережа АЗС "Окко" купила франшизу конкурента McDonald's — Burger King. Cухомлин відмовився відповідати на питання Retailers по цій темі.
Топ-менеджер на ресторанному ринку розповів Retailers, що сторони дійсно підписали договір і "Окко" вже шукає управлінську команду і приміщення під майбутні заклади. "Тільки я не знаю це договір франшизи чи ні", — уточнив топ-менеджер. На сайті rabota.ua в одному з оголошень вакансії "Окко" (опубліковано 29 березня) говориться, що компанія шукає "HR бізнес-партнера, на новий франчайзинговий проект ресторанного напряму, який компанія буде впроваджувати в Україні".
Високопоставлене джерело в одній з маркетингових компаній розповів Retailers, що за його інформацією "Окко" оформляє торгові марки Burger King в Україні. Можливо мова йде про переоформлення торгових марок, так як ще в 2011 році материнська компанія Burger King оформила торгові знаки в Україні: Burger King (зараз зареєстровано на Burger King Соrp.), "Бургер Кінг", "Зроби по-своєму", "Будинок Воппера", Home of the Whopper, БК і BK.
У прес-службі "Окко" відповіли на запит Retailers: "Ми розглядаємо і завжди в пошуку різних варіантів розвитку сегменту харчування нашої мережі. В тому числі розглядаємо і співпрацю з різними міжнародними брендами. Але говорити про те, хто це буде, вищезгаданий бренд (Burger King - ред.) або хтось інший — рано, ми ще фінально не визначились ".
- Днями на фасаді приміщення ресторатора Ігоря Сухомлина біля PinchukArtCentre були розміщені банери Burger King з написом "Скоро" і 17 квітня. Пізніше з'ясувалося, що це реклама виступу директора з маркетингу глобальної компанії Burger King в Україні — Фернандо Мачадо, яке відбудеться 17 квітня. На ній він розкаже, як створювати глобальні креативні компанії.
Це не перша спроба вийти Burger King на ринок України. У 2011 році розвивати мережу в Україні планував російський франчайзі — "Бургер Рус". Директор по маркетингу Burger King в Росії Іван Шестов відповів на запит Retailers: "Російський Бургер Кінг не володіє інформацією про те, що відбувається на території України. Рекомендуємо звернутися в штабквартиру Бургер Кінг".
- Мережа Burger King заснована в 1954 році в США і входить в компанію Restaurant Brands International Inc. (RBI). Мережа об'єднує 17 800 ресторанів по всьому світу.
Франшиза Burger King існує в трьох форматах:
— Інституційний. Ресторан може перебувати в урядових будівлях, спортивних спорудах, аеропортах, ж/д і автобусних станціях.
— Традиційний. Це повнорозмірний ресторан Burger King, який може працювати в форматі окремої будівлі або всередині іншого приміщення, наприклад, торгового центру.
— Нетрадиційний. Такі ресторани Burger King знаходяться на АЗС, в будівлях роздрібної торгівлі, громадського харчування і т.д.
На сайті компанії зазначено умови для франчайзі в США: досвід роботи на ресторанному ринку, паушальний внесок $ 50 000 за один ресторан (на 20-річний термін), роялті — 4,5% від щомісячних валових продажів, рекламний фонд — 4,0% від щомісячних валових продажів. Для кожного ринку умови франшизи можуть відрізнятися.
- "Окко" володіє понад 400 АЗС в Україні. Крім цього розвиває не паливний напрямок, який, в тому числі, складається з понад 30 ресторанів під брендами А la minute, Pasta Mia та Meiwei.
Автор: Вероніка Гаврилюк, Олександр Шаріпов