Burger King та Domino's Pizza скорочують порції страв у своїх ресторанах у США. Через зростання витрат на зарплату та подорожчання продуктів

01.02.2022
1221

Фото: Next Brands

Мережі ресторанів швидкого харчування шукають способи підняти ціни та не відлякати покупців, пише The Wall Street Journal. Американські мережі фастфуду Burger King, Domino's Pizza та Denny's прибирають із асортименту ресторанів страви зі знижками та зменшують розмір порцій. Компанії розраховують, що такі заходи лояльніші до покупців, ніж пряме підвищення цін на меню.


Мережа Burger King почала скорочувати недорогі позиції в асортименті ще наприкінці 2021 року. Як розповів представник компанії, занадто багато знижок збивають покупців з пантелику і знижують прибуток. Зокрема, мережа прийняла рішення скоротити кількість нагетсів в одній упаковці з 10 до 8 і підвищити на них ціни, а також на картоплю фрі та чізбургери з беконом.

Domino's Pizza зменшить кількість шматочків курки у піці на винос з 10 до 8. Крім того, компанія планує залишити можливість замовляти піцу тільки онлайн — такі замовлення дешевше обробляти, ніж замовлення телефоном. Мережа змушена піти на ці заходи через зростання витрат на заробітну плату та подорожчання продуктів.

Також відомо, що McDonald's на початку січня поточного року дозволив франчайзі продавати газовані напої за вищими цінами, хоча раніше протягом кількох років продавала напої за $1 у всіх ресторанах мережі у США.

Відвідувачі ресторанів почали помічати підвищення цін і протягом останніх трьох місяців вони залишили більше негативних відгуків на їжу, ніж у допандемійному 2019 році.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.