Burger King продає контрольний пакет акцій китайського підрозділу: у чому причина

12.11.2025
258

Фото: unsplash.com

Компанія Restaurant Brands International, яка володіє та управляє мережею ресторанів Burger King, продає контрольний пакет акцій китайського підрозділу. Про це повідомляє Bloomberg.  

Такий крок компанія зробила, щоб стимулювати зростання в цьому регіоні. Власник Burger King створив спільне підприємство з азійською компанією з управління активами CPE. Повідомляється, що у рамках угоди CPE інвестує 350 мільйонів доларів у китайський бізнес Burger King. Мета цього — збільшити кількість ресторанів Burger King у Китаї до понад 4000 закладів до 2035 року. 

У заяві компанії йдеться, що цей план є частиною прагнення RBI повернутися до "простішого, високо франчайзингового бізнесу". Після завершення угоди CPE володітиме близько 83% бізнесу.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.