Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Найбільш відвідувані інтернет-магазини лютого 2021 року
У цей рейтинг відвідуваності потрапляють інтернет-магазини і маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, з щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Якщо ви власник такого магазину або знаєте про такий магазині і не бачите його в рейтингу, напишіть його назву і домен на електронну адресу редакції: info@retailers.ua.
Відвідуваність. У лютому 2021 року перше місце в рейтингу традиційно зайняв маркетплейс rozetka.com.ua (38,96 млн сеансів). На другому місці кілька місяців поспіль утримується інтернет-магазин epicentrk.ua (8,6 млн сеансів). На третьому місці знаходиться makeup.com.ua (6,37 млн сеансів), що піднявся на дві позиції в порівнянні з січнем. На четвертому місці - allo.ua (5,65 млн сеансів) опустився на одну сходинку після третього місця в січні. П'ятірку замикає add.ua (інтернет-магазин "Аптека доброго дня") (4,97 млн відвідувань), який піднявся з 7-го місця в січні.
Найбільше зростання показника відвідуваності в лютому: sportmaster.ua ( "Спортмастер") - на 36,24%, bodo.ua (Bodo) - на 20,9% і kasta.ua (Kasta) - на 19,2%.
Найбільше падіння трафіку в лютому: antoshka.ua ( "Антошка") - на 26,72%, panama.ua - 19,61%, jysk.ua - 19,06%, comfy.ua - на 16,77% і ін . Варто відзначити, що відвідуваність більшості інтернет-магазинів в цілому знизилася в порівнянні з січнем.
Час, проведений на сайті. Найбільше часу інтернет-користувачі в лютому провели на сайті bonprix.ua - 9,56 хвилин. На другому місці sportmaster.ua (7,54), який піднявся з третього місця в січні, змістивши makeup.com.ua, лютневий результат якого - 7,52 хвилини.
Кількість переглянутих сторінок за один візит. На першому місці в лютому знаходиться інтернет-магазин дитячого одягу zironka.ua (9,99). На другому - bonprix.ua (9,78). На третьому - bi.ua (9), який піднявся з 4 місця в січні.