У 2020 році число магазинів формату "біля дому" збільшилося на третину

22.02.2021
5048

Фото: Freepik

Пандемія сприяла підвищенню популярності магазинів формату "біля дому" (площею до 200 кв.м.). У 2020 році в Україні кількість таких торгових точок збільшилася практично на третину в порівнянні з 2019 роком, пише "Новое время" у своєму матеріалі про магазини малого формату.


 

У минулому році в Україні було відкрито понад 900 продуктових магазинів, з яких більше половини, - це магазини формату "біля дому" (площа не перевищує 200 кв.м.), наводяться дані в матеріалі з посиланням на GT Partners Ukraine. Саме по собі збільшення сегменту таких магазинів становило 30%. За даними Euromonitor International, в 2020 році в Україні оборот торгових точок сonvenience stores  збільшився на 14% в порівнянні із 2019 роком і становив 37,3 млрд грн .

У минулому році формат міні-магазинів також почали розвивати великі мережі: Novus відкрив торгові точки під вивіскою "Мі Маркет",  Varus - Varus To Go,  "Ашан" - "Ашан Pick Up Point".

У минулому році мережа "Коло" відкрила 117 магазинів і станом на лютий 2021 року мережа об'єднувала 234 магазина в Києві і області, а також в Одесі. Мережа "Лоток" відкрила в минулому році 16 магазинів збільшивши мережу до 104 торгових точок в Києві і області. Серед інших операторів, які запускали дрібні магазини, - "Делві", VolWest Retail, "Бадьорий", "Близенько", відзначають в GT Partners Ukraine.

У планах "Коло" збільшити мережу в 2021 році на 120 магазинів, а "Лоток" на 40.

Авторка: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.