Як "Сільпо" створює емоції для покупців. Кур'єри (виступали в Cirque du Soleil) в яскравих костюмах, поп-арт-концерти, фестивалі в магазинах (фото)

11.02.2021
1540

Курьеры "Сильпо" — "Смаковершники". Фото: с Facebook страницы директора по маркетингу "Сильпо" Екатерины Огуряевой

 

Торгові центри та магазини - вже не просто місце покупок, але і центри вражень, відзначали аналітики Euromonitor. Ця тенденція з'явилася в Україні років п'ять тому і з кожним роком набиратиме обертів. Продуктова мережа "Сільпо", можливо, з урахуванням цієї тенденції, в тому числі, з 2014 року почала відкривати дизайнерські магазини, згодом прив'язуючи оформлення до певної тематики. Чим ще, крім зовнішнього і внутрішнього оформлення магазину, мережа "Сільпо" викликає емоції у покупців?


 

 

Директор з маркетингу "Сільпо" Катерина Огуряєва в своїй колонці, яка вийшла на MC Today розповіла, що компанія також відкриває фуд-холи всередині магазинів, проводить шоу бренд-шефа з приготуванням тунця, проектує 3D-мультфільми на стінах магазинів, проводить концерти та фестивалі посеред торгових залів. Наприклад, в одному з супермаркетів був організований концерт українського гурту "Танок на майдані Конго". Була встановлена ​​сцена з концертним звуком і світлом. "Не виключено, що в якийсь день ще один супермаркет "Сільпо" перетвориться в концерт-хол", - говорить топ-менеджерка.

Фото: с Fb страницы Kirai gigs

Фото: с Fb страницы Kirai gigs

Фото: з Fb сторінки Катерины Огуряєвої

 Поп-ап-вистави

 

Фото: с Fb сторінки Ярослави Гресь (партнерка агенції Gres Todorchuk)

В кінці минулого року в деяких магазинах пройшли поп-ап-вистави. Сценою для шести артистів стала зала супермаркету. Наприклад, у відділі з фруктами жонглер жонглював яблуками, у відділі м'ясних виробів ілюзіоніст показував фокуси зі зникаючою ковбасою, а в продуктовому візку акробат показував трюки. Під час танцю артистів до них приєдналися співробітники магазину.

 

Кур'єри доставки - "Смаковершники"

 

Емоцію покупець "Сільпо" може отримати не тільки у фізичному магазині, але і при отриманні продуктів замовлених в інтернет-магазині мережі. У компанії є кур'єри, які раніше виступали в Cirque du Soleil (до пандемії одна з найбільших розважальних компаній в світі - ред.), а зараз працюють кур'єрами доставки. У компанії їх називають "Смаковершники". Для них були зшиті незвичайні костюми: Ананаса, Брокколі, Риби і Бика. "Ось такі хлопці з позитивним настроєм і в яскравих костюмах приїжджають до наших гостей і доставляють не тільки продукти, а й емоції", - ділиться директор з маркетингу.

 Фото: з Fb сторінки Катерины Огуряєвої

"Агромандри" з "Лавкою традицій"

 

Мережа також проводить гастротури від "Лавки традицій" (зона в "Сільпо" або окреме місце на полицях, де продаються товари від українських виробників). Компанія везе покупців на невеликі ферми, де вони можуть подивитися, як робити моцарелу та інші продукти, і відразу ж на місці спробувати її.

 

Катерина Огуряєва додала, що в "Сільпо" є внутрішній конкурс "Світ талантів". "Ми збираємо таланти з усіх міст, де є магазини. До нас приходять просто приголомшливі люди: оперні співаки, професійні танцюристи, акробати. Їхні таланти ми любимо, заохочуємо і хочемо реалізувати", — пояснює вона.

 

Щоб створити враження, не потрібно бути актором або професійним жонглером, потрібно просто мати бажання здивувати і порадувати гостей, говорить Катерина. Вона наводить історію, якою з нею поділилася одна з покупниць. Вона прийшла в магазин зі своєю маленькою хрещеницею, на якій була одягнута іграшкова корона. На вході до них підійшов охоронець і звернувся до дівчинки: "Доброго ранку, ваша величність. Як вам спалося, ваша величність?". Дівчинка випрямила спину і почала відповідати охоронцю, як справжня королева. "Чи не бажаєте залишитися зі мною, ваша величність? Я покажу і розкажу, як все влаштовано в нашому королівстві", — продовжував підігравати охоронець.

 

Також, Катерина згадала про випадок, коли касир, дізнавшись про день народження гостя (через карту "Власний рахунок"), в лічені секунди, поки сканується товар, збирав команду співробітників і вони співали йому Happy Birthday.

 

Підсумок. "Оцифрувати результати таких заходів в короткій перспективі неможливо, це частина набагато більшого пулу заходів, в яких задіяні всі підрозділи компанії", - говорить Катерина Огуряєва. За її словами, мережа і далі планує залучати музикантів, артистів, творчих людей до того, щоб створювати враження. "А також розвивати такі навички в наших співробітниках і будувати HR-бренд таким чином, щоб в компанію приходили люди, що розділяють наші цінності".

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.