Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів і "чистих" маркетплейсів за квітень 2020 року

15.05.2020
2363

Фото: Shutterstock

Щомісяця вже протягом декількох років Retailers формує рейтинг відвідуваності українських інтернет-магазинів і маркетплейсів, які працюють за змішаною моделлю. З цього року ми почали випускати рейтинг інтернет-майданчиків, які не підходять під означення онлайн-магазинів і змішаних маркетплейсів. Це не остаточний варіант рейтингу − у майбутньому його учасники можуть бути розбиті ще на окремі категорії, можливі й інші зміни.

 Поки що ми виділили дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де усі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори тощо. Відбір йде за тим же принципом, що і в традиційному рейтингу: інтернет-майданчики зареєстровані в Україні , їх щомісячна відвідуваність не менше 300 000 (можливо, ми переглянемо поріг входу). Може бути, ми когось забули (напевно), пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, зазначте у листі назву сайту і його домен. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів − Similar Web, у безкоштовній версії.


 

Відвідуваність (графік 1). Перше місце за відвідуваністю у квітні, як і в березні, займає "дошка оголошень" − olx.ua, за ним услід йде маркетплейс prom.ua і cайт для порівняння цін − hotline.ua.

Відвідуваність у квітні зросла у будівельного маркетплейсу ibud.ua − на 30,63%, у майданчика оголошень Izi.ua − на 11,04% і у онлайн-платформи для продажу виробів ручної роботи crafta.ua − на 7,38%.

Час перегляду (графік 2). Найбільше часу користувачі проводять на shafa.ua (продаж і обмін одягом) − у середньому 12,34 хв., а найменше − на liki24.com (сервіс пошуку і доставки ліків) − 1,49 хв.

Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіку в березні лідером є shafa.ua, а завершує рейтинг купонатор pokupon.ua.

Графік 1

 

Графік 2

 

Графік 3

 

Автор: Людмила Будіна

Переклад на українську: Михайло Лук’янов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.