Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Номінант Retail Design Awards2021: BROCARD Niche Bar у Харкові
Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. Це концептуальний бутік нішевих ароматів, преміальної декоративної косметики та догляду за шкірою, що відкрився на початку 2020 року за адресою: площа Павлівська, 2.
Харківський магазин – розширений формат бутіків преміального сегменту мережі BROCARD – BROCARD Niche Bar. Від класичних представників цього сегменту у Києві, Одесі та Львові його відрізняє широкий асортимент селективних брендів та преміальні бренди догляду La Mer та La Prairie. Харківський бутик авторських ароматів – це один із найбільш просторих об'єктів мережі та найбільший BROCARD Niche Bar у країні, його площа становить 558 кв.м. Тут представлено повне портфоліо нішевих ароматів у Харкові, які підкреслює персоналізоване брендове обладнання.
Основна риса бутика — ретельно підібране портфоліо авторських брендів з усього світу, у філософії яких домінує творчість та самовираження відомих парфумерів. Тут працює персоналізований підхід до клієнтів – камерні консультації, відокремлені зони, де можна неквапливо дегустувати різноманітні аромати за чашкою кави або келихом ігристого. У портфоліо харківського BROCARD Niche Bar понад 70 брендів із усього світу: Tom Ford, LM Parfums, Tiziana Terenzi, Penhaligon's. Усього у магазині представлено 6800 SKU. Урочисте відкриття магазину відвідав всесвітньо відомий парфумер Паоло Теренці, засновник та творець ароматів брендів Tiziana Terenzi, V Canto, Giardino Benessere. Для клієнтів магазину він провів майстер-клас із створення авторських ароматів.