Номінант Retail Design Awards2021: ELDORADO у ТРЦ «Lavina Mall»

19.11.2021
2978

Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У номінації "Побутова техніка та електроніка" бере участь головний формат ELDORADO у ТРЦ "Lavina Mall".


ELDORADO у Lavina Mall відкрився після редизайну у 2020 році. Його площа складає 1212 кв.м, а в асортименті представлено понад 4000 SKU. У магазині використовується продумане освітлення, зосереджене на товарі: використовуються світильники різних типів: лінійні, спрямованого світла, дизайнерські фігурні з різним кутом розкриття лінзи.

У магазині є дитяча та лаунж зони – вони розміщені біля зони кредитування. Концептуально новою локацією стала барна стійка, поєднана з бренд-зоною. Тут кожен покупець може відпочити та безкоштовно випити чашку кави. Дизайн нового формату також був змінений на більш «м'який» та затишний. Так, у магазині поменшало кутів, використання натурального дерева додало простору домашнього комфорту у стилі «еко», що передбачило запуск нового маркетингового позиціонування "Заради сімей", а важливим елементом нового формату став ефект «прозорості» торгового залу, якого вдалося досягти завдяки просторому та інтуїтивно зрозумілому інтер'єру та відкритій вхідній групі.

Дизайном магазину займався Відділ проектування форматів компанії спільно з "PMD".

Грамотне розташування ключових зон, зручне розміщення кас та продумане освітлення (використовуються світильники різних типів: лінійні, спрямованого світла, дизайнерські фігурні, з різним кутом розкриття лінзи), зосереджене на товарі, дозволить зробити вибір побутової техніки та електроніки максимально комфортним для кожного відвідувача магазину.

Сюрпризом для покупців також стане наявність дитячої зони та лаунжу – вони розміщені біля зони кредитування, що дає можливість зробити візит до магазину цікавим та смачним для всієї родини, а оформлення розстрочки – приємною подією. Концептуально новою локацією стала барна стійка, поєднана з бренд-зоною.

Тут кожен покупець може відпочити від суєти та безкоштовно випити чашку кави.

Дизайн нового формату також був змінений на більш «м'який» та затишний. Так, у магазині поменшало кутів, використання натурального дерева додало простору домашнього комфорту у стилі «еко», що передбачило запуск нового маркетингового позиціонування "Заради сімей", а важливим елементом нового формату став ефект «прозорості» торгового залу, якого вдалося досягти завдяки просторому та інтуїтивно зрозумілому інтер'єру та відкритій вхідній групі.

Автор концепції: Відділ проектування та форматів компанії "Ельдорадо" спільно з "PMD".

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.