Як Сервіс Plerdy підвищує показники конверсії та юзабіліті сайту

02.10.2019
2942
Партнер проекта

Понад 4000 компаній вдосконалюють свої веб-сайти за допомогою сервісу. Про це розповіла аккаунт-менеджер Plerdy Анна Криворучко в ході стартап-сесії, що відбулася 24 вересня в рамках 6-го форуму OmniForum 2019


Сервіс Plerdy – SaaS-рішення для поліпшення UX (user-experience) та конверсії на сайті. Сервіс має 90 функцій і можливостей для досвідчених інтернет-маркетологів. Як правило, eCommerce-проекти працюють у висококонкурентному середовищі, де юзабіліті сайту надзвичайно важливе. Інтернет-маркетологи та SEO-фахівці використовують різні інструменти, завдяки яким можна тестувати нові рішення, здійснювати оптимізацію, удосконалювати поведінкові фактори й покращувати показники конверсії сайту. Основний принцип роботи Plerdy полягає в зборі інформації про кліки, які були зроблені користувачами по різних групах елементів сайту (заголовках, кнопках, зображеннях тощо). Індивідуально можна налаштувати користувацькі теги, які дозволяють бачити статистику клікабельності окремих (спеціальних) елементів сайту

На сьогодні є проблема в тому, що 95-99% користувачів сайту нічого не купують, не замовляють послугу. Чому так стається? В більшості, вони не зовсім розуміють як це зробити на сайті, не можуть знайти потрібну інформацію, багато помилок в інтерфейсі. І це призводить до низького коефіцієнту конверсії. Щоб вирішити цю проблему, ми створили три продукти.

Теплові карти для сайтів ‒ це набір інструментів для досвідчених маркетологів, юзабіліті та SEO-спеціалістів, за допомогою яких аналізується поведінка користувачів на сторінках сайту. Вони складаються з кількох окремих інструментів, кожен з яких вирішує індивідуальні завдання. Зокрема: удосконалення конверсії; вивчення поведінки користувачів на сторінках сайту. З допомогою карти кліків ви точно будете бачити, що клікають ваші користувачі. Всі кліки записуються в реальному часі і передаються клієнту. Ми чистимо сайт від непотрібних кліків, ведемо запис того, як відвідувач проходить конверсійний шлях. Також ми ділимо сторінку сайту на блоки і показуємо кількість кліків на кожному блоці, які з них більш або менш клікабельні. Також ми відслідковуємо глибину прокрутки, тобто відсоток відвідувачів, які знайомляться з вашим сайтом. Також ми фіксуємо активність мишки і наведення курсору в кожному блоку. Наприклад, ми покажемо, якщо клієнт навів курсор і протримав його  3-4 секунди та не завершив дію. Це допомагає аналізувати відвідувачів на сайті, розуміти, в якій інформації  вони більше зацікавлені.

Наступний наш продукт – розумні PopUp форми. Це комплексне рішення, завдяки якому можна швидко налаштувати показ попапів на потрібних сторінках сайту без участі програмістів і дизайнерів. Розумні PopUp форми допомагають перетворити відвідувачів сайту на підписників і лояльних користувачів. Є кілька шаблонів для вирішення типових завдань, а також конструктор для створення динамічних форм в окремих цілях, таких як: збільшення кількості передплатників; збільшення кількості лідів і повідомлення про спеціальні пропозиції (акції і знижки). Замовник вибирає умови і налаштовує на яких саме сторінках показується ця форма. Це важливо, коли людина переглядає форму товару, якого не має в наявності, тоді йому підсвічується форма з іншою пропозицією, зі знижкою. 

І наш третій інструмент ‒ SEO-сповіщення. Це онлайн-інструмент, який допомагає SEO-фахівцям завжди залишатися в курсі змін на їхньому сайті або інтернет-магазині. Цей сервіс сканує сайт, щоб оцінити SEO-показники, які беруть до уваги алгоритми пошукових систем. Це ідеальний сервіс і для новачків, і для SEO експертів, які хочуть регулярно аналізувати свій веб-ресурс й отримувати оновлення про будь-які зміни. Ви постійно будете дізнаватися інформацію щодо оптимізації свого сайту та наявні помилки, щоб контролювати роботу ресурсу та швидко реагувати, якщо знадобиться. Щоб показувати якомога більш об'єктивну картину, наша платформа порівнює поточні і попередні дані. Це дає змогу відстежувати динаміку сайту та бачити, як він змінюється. Кожного дня будуть приходити звіти по тим змінам що відбуваються на сайті. Де було знайдено помилку, або чи все працює коректно. Це допомагає контролювати роботу програмістів, копірайтерів, тобто тих, хто може внести зміни.  Точність даних надає переваги над конкурентами. 

Автор: Олександр Шокун

фото: Анастасія Рожинська

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.