Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Coca-Cola знову розкритикували через використання штучного інтелекту
Фото: скриншот
Компанію Coca-Cola знову розкритикували за використання штучного інтелекту в різдвяному рекламному ролику Holidays Are Coming. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Кампанію Holidays Are Coming було зроблено повністю з використанням ШІ. Щоб уникнути труднощів з реалістичними людськими образами, копання представила в ролику анімацію тільки з тваринами — ведмедями, пандами та лінивцями.
Однак і це викликало критику користувачів. Вони зазначали, що анімація має штучний вигляд, а візуальний стиль загалом дивний.
Coca-Cola використовувала ШІ в торішньому ролику. Тоді це викликало безліч критики. Цього року компанія спробувала поліпшити результат, але знову не вийшло.
За даними The Wall Street Journal, нові ролики були створені двома студіями AI — Silverside і Secret Level, і транслюватимуться у 140 країнах.
Coca-Cola відмовилася називати вартість виробництва цих роликів. Але директор з маркетингу Маноло Арройо заявив, що виробництво такого ролика обходиться дешевше і швидше, ніж виробництво звичайного ролика без використання штучного інтелекту.
За даними галузевої організації Interactive Advertising Bureau, цього року 30% рекламних роликів створюють або покращують із використанням інструментів генеративного штучного інтелекту. Це на 22% більше, ніж у 2024 році. Бюро прогнозує, що до 2026 року цей показник зросте до 39%.