Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
COMFY запроваджує "Години тиші" для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру

Фото: COMFY
COMFY запровадив важливу соціальну ініціативу "Годин тиші" у магазинах мережі по всій Україні. Головна ідея проєкту – створення безбар’єрного та комфортного простору для людей з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР), розладами аутистичного спектру (РАС) а також для клієнтів, яким надмірні сенсорні подразники можуть створювати значний дискомфорт.
"Години тиші" проводяться щодня протягом двох годин з моменту відкриття кожного магазину. В цей час у торгових залах зменшується яскравість освітлення, рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.
"COMFY стала першою компанією на ринку побутової техніки та електроніки, яка системно впроваджує подібну ініціативу в національному масштабі. Цей крок є відображенням нашого глибокого розуміння соціальної відповідальності та прагнення створити максимально комфортні інклюзивні простори для всіх наших клієнтів", – зазначає Операційна директорка СOMFY Наталя Кутузова.
Операційна директорка також підкреслила особливу актуальність цієї ініціативи в умовах зростання кількості людей, які можуть страждати на різні типи розладів, емоційного перевантаження та психічних порушень внаслідок війни та постійного стресу в країні:
"Сьогодні, як ніколи раніше, ми усвідомлюємо важливість створення безбар'єрних та чутливих до потреб кожної людини просторів. Війна та пов'язані з нею переживання, на жаль, можуть призводити до зростання кількості людей з ПТСР та особливими сенсорними потребами. Наш обов'язок як відповідального бізнесу – реагувати на ці виклики та робити все можливе для забезпечення їхнього комфорту під час відвідування наших магазинів. "Години тиші" – це наш практичний крок у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що він стане позитивним прикладом для інших компаній".
Ініціатива "Години тиші" вже запроваджена в усіх 110 магазинах мережі. Компанія сподівається, що цей крок зробить відвідування магазинів більш комфортним та доступним для значної кількості людей, які потребують особливої сенсорної підтримки.
Читайте також: COMFY першою в Україні впровадила точну онлайн-оцінку вживаної техніки у trade-in